مشروح اخبار


» اظهارات عجیب عضو شورای‌شهر شیراز درباره ازدواج بانوان‌ایرانی با مردان افغانی!



عضو شورای‌شهر شیراز در اظهاراتی عجیب گفت: درحالی‌که مردان ایرانی زیر بار مسئولیت ازدواج نمی‌روند باید از مردان اتباع‌خارجی که با زنان ایرانی ازدواج می‌کنند تشکر کرد.           


عضو شورای‌شهر شیراز در اظهاراتی عجیب گفت: درحالی‌که مردان ایرانی زیر بار مسئولیت ازدواج نمی‌روند باید از مردان اتباع‌خارجی که با زنان ایرانی ازدواج می‌کنند تشکر کرد.           

به گزارش راک نیوز از شیراز ، محمد حق‌نگر عصر امروز در صحن علنی شورای شهر شیراز طی اظهاراتی عجیب، ازدواج مردان افغان با زنان‌ایرانی را تایید کرد و افزود: باید از آنان تشکر کرد که می‌آیند و زنان ایرانی را می‌گیرند.

او که به ارائه طرح‌های عجیب و غریب در شورا معروف است، تاکید کرد: باید ممنون باشیم زمانی که مردان ایرانی به بحث ازدواج ورود نمی‌کنند و رغبتی به این امر نشان نمی‌دهند و زیر بار مسئولیت نمی‌روند مردان افغان زنان ایرانی را می‌گیرند.

به دنبال سخنان این عضو شورا، خبرنگاران و بعضی حاضران در صحن شورای‌شهر به این اظهارات اعتراض کردند که این امر موجب شد حق‌نگر در جمع خبرنگاران حاضر شود و ضمن عذرخواهی سخنانش را این‌گونه تصحیح کند: منظور بنده این بود که در وانفسایی که جوانان به امر ازدواج تن نمی‌دهند چه اشکالی دارد جوانان متدین افغان بیایند و با زنان‌ایرانی ازدواج کنند.

یاد آور می‌شود بحث ازواج مردان اتباع‌خارجی با زنان‌ایرانی از سالیان پیش موجب ایجاد معضلات بسیار بزرگی در جامعه شده که بجاماندن بچه‌های بی‌هویت در جامعه یکی از آن معضلات است و آثار آن را همه‌روزه در قامت بچه‌های کار در خیابان‌ها و چهارراه‌ها شاهد هستیم.

حال چگونه است یک عضو شورای شهر تا به این حد مسایل را سطحی می‌بیند و هیچ‌یک از این مشکلات را نمی‌بیند و آشکارا به جامعه بانوان توهین می‌کند؛ هر چند با تذکر و اعتراض کمال پاک‌فطرت یکی دیگر از اعضای شورای‌شهر شیراز، حق‌نگر مجبور به عذرخواهی از همان تریبون شد./ایلنا

 



تاریخ انتشار : 11 خرداد 1395 04:03



» اخبار مرتبط:

  • درخواست رد اعتبارنامه نماینده فعلی مجلس
  • در 10 سال اخیر، دختران بیشتر بدون شوهر مانده اند
  • مردان کهگیلویه و بویراحمدی بیش از زنان می‌میرند/پایین‌ترین سن ازدواج دختران ...
  • ممنوعیت استخدام برای دختران مجرد!
  • مردان کوتاه قد برای ازدواج مناسبترند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler