مشروح اخبار


» تاجگردون به رئیس جمهور نامه نوشت



نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه از نگارش نامه‌ای خطاب به رییس‌جمهور و درخواستش برای....

 


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه از نگارش نامه‌ای خطاب به رییس‌جمهور و درخواستش برای ارزیابی آثار مثبت و منفی اقدامات و تصمیمات دولت پس از حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد.

به گزارش راک نیوز ؛ غلارمضا تاج‌گردون به ایسنا، گفت: با توجه به نابسامانی‌های اقتصادی و جلوگیری از التهاب بیشتر در نهادهای کارشناسی و سیاست‌گذار در قالب نامه‌ای به رییس‌جمهور از وی خواهم خواست تا حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را به ارزیابی کارشناسان اقتصادی بگذارد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد افزود: آقای احمدی‌نژاد جسارت زیادی دارد لذا در قالب این نامه نیز از وی خواهم خواست با نشان دادن جسارتش و بررسی مجموع اتفاقات و عملکردهای پس از حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اشتباه بودن یا نبودن حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را بپذیرد و در صورت اثبات اشتباه بودن این تصمیم با شجاعت و جسارت این سازمان را مجددا احیا کند.

وی با اشاره به محورهای نامه‌اش به احمدی‌نژاد گفت: در این نامه از رییس‌جمهور خواهم خواست تا با ابعاد دیگری وارد موضوع شود و با تعیین کارگروهی این تصمیم خود را به ارزیابی کارشناسان اقتصادی بگذارد؛ ارزیابی تصمیمات و سیاست‌ها در جهان رسم است ولی در ایران چنین چیزی رسم نیست.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به انتقادات رییس‌جمهور به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سابق گفت:‌ اگر رییس‌جمهور اعتقاد دارد طراحان سازمان مدیریت یا کارشناسان این سازمان ایراد داشتند باید بپذیرد که هر انسانی جایز‌الخطا است و ممکن است حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از نظام تصمیم‌گیری کشور به دلیل قطع حلقه کارشناسی کشور، تصمیم اشتباهی بود.

تاج‌گردون، قانع شدن رییس‌جمهور از بازنگری در حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را شرط لازم برای احیاء نظام کارشناسی کشور دانست و افزود: تا زمانی که آقای احمدی‌نژاد در این باره قانع نشود هیچ کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد./



تاریخ انتشار : 10 مرداد 1391 20:10



» اخبار مرتبط:

  • ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی شد
  • نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور شد
  • تاجگردون : ارز با دستور احمدی­ نژاد هزار تومان گران شد
  • دلم میخواهد /اگر رئیس جمهور قانع شود
  • مجلس "دکتری"تاجگردون را تایید کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام