مشروح اخبار


» تکمیل مراحل نصب دستگاه ام.آر.آی بیمارستان دهدشت



مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از تکمیل مراحل نصب دستگاه ام.آر.آی در بیمارستان دهدشت خبر داد و گفت: بخش ام.آر.آی بعد از ماه رمضان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.


تکمیل مراحل نصب دستگاه ام.آر.آی بیمارستان دهدشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از تکمیل مراحل نصب دستگاه ام.آر.آی در بیمارستان دهدشت خبر داد و گفت: بخش ام.آر.آی بعد از ماه رمضان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

سید غفار شفایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات انجام شده در راه‌اندازی بخش ام.آر.آی بیمارستان امام خمینی دهدشت اظهار داشت: دستگاه ام.آر.آی با هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیارد ریال خریداری شده و در بیمارستان نصب شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه کار نصب این دستگاه تکمیل شده است گفت: تلاش می‌شود پایان هفته آینده بخش ام.آر.آی به صورت غیر رسمی افتتاح شود.

وی افزود: پرسنل بخش ام.آر.آی پس از طی دوره آموزشی و فراگیری نکات لازم و با راه‌اندازی دستگاه در این بخش مشغول به خدمت خواهند شد.

شفایی با اشاره به هزینه‌های بالا در زمینه انجام این آزمایش در استان‌های همجوار و مشکلات عدیده در ارجاع بیماران به این مراکز راه‌اندازی ام.آر.آی را از مطالبات مهم مردم کهگیلویه بزرگ دانست و تصریح کرد: انتظار مردم در راه‌اندازی این بخش به زودی محقق می‌شود.

شفایی در ادامه اجرای طرح تحول سلامت در حوزه درمان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در ادامه اجرای بخش هتلینگ بیمارستان، بخش جراحی مغز و اعصاب در حال بازسازی و انجام تعمیرات است.

این مسؤول با بیان اینکه امور زیربنایی هتلینگ این بخش انجام شده است افزود: پس از نصب تجهیزات و انجام مراحل تأسیسات راه‌اندازی و به بیماران خدمات‌رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: افتتاح رسمی بخش ام.آر.آی و افتتاح هتلینگ بخش جراحی مغز و اعصاب به صورت همزمان بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

شفایی از راه‌اندازی دستگاه امحاء زباله به یکی دیگر از جدیدترین اقدامات در راستای اجرای طرح تحول سلامت در حوزه درمان نام برد و گفت: با تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان دستگاه امحاء با ظرفیت یک هزار لیتر خریداری و راه‌اندازی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: با راه‌اندازی این دستگاه زباله‌های عفونی بیمارستان دهدشت و دیگر مراکز درمانی به صورت روزانه امحاء می‌شوند.

به گفته شفایی امحاء زباله‌های عفونی مطب‌ها در صورت انعقاد قرارداد انجام خواهد شد.



تاریخ انتشار : 16 خرداد 1395 20:48



» اخبار مرتبط:

  • کاهش انجام سزارین با ترویج زایمان طبیعی بدون درد در بیمارستان دهدشت
  • دستگاه ماموگرافی گچساران با اعتباری افزون بر 7 میلیارد ریال به بهره‌برداری ...
  • اجرای 185 پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه بویراحمد
  • انجام عمل جراحی گوش برای نخستین‌بار در دهدشت
  • وعده عملی نشده علوم پزشکی در راه اندازی رادیولوژی قلعه رئیسی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler