مشروح اخبار


» ورزشکاران دانشگاه علوم پزشکی شیراز در المپیاد ورزشی وزارت بهداشت مقام کسب کردند+عکس



نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در بخش آقایان، در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، والیبال، دارت و فوتبال دستی و در بخش بانوان، در رشته های والیبال، تنیس روی میز، دارت و آمادگی جسمانی برگزار شد.
این المپیاد ورزشی با حضور سه هزار ورزشکار از 60 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور در مجموعه رفاهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به میزبانی شهر ساری در استان مازندران برگزار شد.


روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: وزرشکاران این دانشگاه در نخسیتن دوره المپیاد وزرشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش بانوان و آقایان چند مقام برتر کسب کردند.

به گزارش راک نیوز به نقل از این روابط عمومی، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در این المپیاد ورزشی، در بخش بانوان، در رشته تنیس روی میز از بین 100ورزشکار و 34 تیم شرکت کننده، منیره فیض و در رشته آمادگی جسمانی از بین بیش از 100ورزشکار و 37 تیم شرکت کننده، زهرا بحری، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

حیدر صفرپور افزود: در این رقابت ها در بخش آقایان و در رشته تنیس روی میز، مهدی صادقی از بین 150 ورزشکار و 50 تیم شرکت کننده، از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به رتبه سوم دست یافت. وی ادامه داد: پس از افتخارآفرینی تیم های والیبال بانوان که در بین 33 تیم شرکت کننده و تیم دارت بانوان که در بین 31 تیم شرکت کننده در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، رتبه سوم را کسب کردند، تیم تنیس روی میز بانوان هم در بین 34 تیم شرکت کننده، موفق به کسب جایگاه نایب قهرمانی و تیم تنیس روی میز آقایان در بین 50 تیم شرکت کننده، موفق به کسب رتبه سوم شدند.

به گزارش راک نیوز ، نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در بخش آقایان، در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، والیبال، دارت و فوتبال دستی و در بخش بانوان، در رشته های والیبال، تنیس روی میز، دارت و آمادگی جسمانی برگزار شد. این المپیاد ورزشی با حضور سه هزار ورزشکار از 60 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور در مجموعه رفاهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به میزبانی شهر ساری در استان مازندران برگزار شد



تاریخ انتشار : 24 خرداد 1395 03:37



» اخبار مرتبط:

  • مسابقات تیمی المپیاد ورزشی دختران دانشجوی دانشگاههای علوم پزشکی کشور با درخ ...
  • نتایج روزهای اول و دوم المپیاد ورزشی دختران دانشجوی علوم پزشکی /آخرین نتایج ...
  • نتایج المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان اعلام شد
  • قهرمانی المپیاد ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دردست شیرازی ها
  • نایب قهرمانی پزشک گچسارانی درمسابقات تیراندازی علوم پزشکی کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler