مشروح اخبار


» اختصاص 19 فقره تسهیلات به کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی شهرستان کهگیلویه



معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از کارگاه‌های تولیدی و آموزشی کهگیلویه اظهار کرد: در جهت کمک و افزایش کارگاه‌های تولیدی شهرستان کهگیلویه به 19 کارگاه تولیدی واجد شرایط که موفق نشدند تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید دریافت کنند تا پایان تیرماه امسال تسهیلات پرداخت می‌شود.


به گزارش راک نیوز،ظهر امروز اسماعیل وحدتی معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از کارگاه‌های تولیدی و آموزشی کهگیلویه اظهار کرد: در جهت کمک و افزایش کارگاه‌های تولیدی شهرستان کهگیلویه به 19 کارگاه تولیدی واجد شرایط که موفق نشدند تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید دریافت کنند تا پایان تیرماه امسال تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی همچنین از انعقاد قرارداد با دستگاه‌های حمایتی برای برگزاری کلاس‌های صنایع دستی در آینده نزدیک در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

سیاوش زمان رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه نیز با بیان اینکه با حمایت معاون صنایع دستی استان پیشرفت چشمگیری در حوزه آموزش و توسعه داشتیم، تاکید کرد: با همکاری و تعامل این اداره‌کل توانستیم در سال 94 در 20 روستا از شهرستان کهگیلویه در حوزه آموزش صنایع دستی کلاس برگزار کنیم.

وی افزود: اجرای کلاس‌های چادربافی، نی، چیت بافی و گلیم مشته از جمله کلاس‌هایی است که توانستیم در جهت آموزش به روستائیان برگزار کنیم که توانست کمک شایانی به افزایش ساخت صنایع دستی شهرستان  کند.

زمان با بیان اینکه به شرکت کنندگان در کلاس‌های آموزشی صنایع دستی وام با بهره کم پرداخت شد، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته در جهت حمایت از 27 کارگاه صنایع دستی که اشتغال‌زایی خوبی دارند اقدام کردیم.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه بیان کرد: به این تعداد کارگاه تولیدی تسهیلات با بهره 4 درصد از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت شد که امیدواریم این کارگاه‌ها افزایش یابد.



تاریخ انتشار : 26 خرداد 1395 22:06



» اخبار مرتبط:

  • حمایت همه جانبه مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کهگیلویه از ...
  • نمایشگاه صنایع‌دستی استان‌های سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود
  • صنایع‌ دستی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در اشتغال‌زایی دار ...
  • معاون جدید اداره کل میراث فرهنگی استان منصوب شد
  • سه اثر صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد مهر اصالت یونسکو گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler