مشروح اخبار


» کاسه صبراستاندارکهگیلویه وبویراحمدلبریزشد :تخریب گران دولت تدبیر وامید نانجیبانه برخوردمیکنند



استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فرهنگ غلط سفارش در ادارات استان گفت: اینکه هر کسی که می‌خواهد در اداره‌ای پیگیر کارش شود باید از طرف نماینده‌، مدیر و یا از جایی نامه داشته باشد تا به کارش رسیدگی شود فرهنگ زشت و غلطی است و از اخلاق اسلامی به دور بوده و مانع توسعه می‌شود و این رفتارها باید حذف شوند


به گزارش راک نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان با مظلوم خواندن دولت تدبیر و امید گفت: در زمان آغاز به کار دولت یازدهم تورم بالای 40 درصد و رشد اقتصادی منفی 7 درصد بر کشور حاکم بود که با تلاش‌های صورت گرفته هم‌اکنون نرخ تورم تک رقمی شده است.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم دنبال تخریب دیگران نیست، تصریح کرد: دولت از طرفی منتقدان خوب و دلسوزی دارد اما از طرفی مخالفان دارد که نانجیبانه رفتار می‌کنند و بدون در نظر گرفتن شرایط قبلی و شرایط جدید رفتار می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع دریافت حقوق‌های نجومی اشاره کرد و گفت: دریافت حقوق‌های نجومی در بانک‌ها و برخی شرکت‌ها به علت قوانین داخلی آنها در قدیم بوده است.

وی به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری عمده مدیران دولت در این بحث قرار نگرفتند، ضمن اینکه موضوع دریافت حقوق‌های نجومی تخلف است و انتظار داریم به شدت با این موضوع برخورد شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: علی‌رغم اینکه مدیران دولت در موضوع دریافت حقوق‌های نجومی قرار ندارند اما عده‌ای آن را به عنوان موضوع بزرگ مطرح می‌کنند و موجب شده موضوع مهم تک رقمی شدن تورم، حل موضوع سیاست خارجی و دیگر اقدامات نادیده گرفته شود.

 خادمی تصریح کرد: علی‌رغم همه مشکلات مالی و اعتباری که در استان با آن مواجه بودیم پروژه‌های عمرانی تعطیل نشد و بهره‌برداری از پروژه‌های پمپاژآبلش، مختار،دشت‌روم و چندین طرح دیگر موجب رونق بخش کشاورزی استان شد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عملکرد مدیران دولتی در استان مطلوب است، گفت: عده‌ای مدیران دولتی را با عناوینی مانند ناتوان خطاب می‌کنند که این کار درستی نیست و اگر مدیران عملکرد سه سال خود را اطلاع‌رسانی کنند مردم و منتقدان مشاهده می‌کنند که کارهای خوبی انجام شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فرهنگ غلط سفارش در ادارات استان گفت: اینکه هر کسی که می‌خواهد در اداره‌ای پیگیر کارش شود باید از طرف نماینده‌، مدیر و یا از جایی نامه داشته باشد تا به کارش رسیدگی شود فرهنگ زشت و غلطی است و از اخلاق اسلامی به دور بوده و مانع توسعه می‌شود و این رفتارها باید حذف شوند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سفر هیأت دولت به استان افزود: تاریخ سفر هیأت دولت به استان مشخص نیست اما استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک شاهد حضور اعضای هیأت دولت خواهد بود.

این مسؤول ارشد دولتی در استان خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها از اختلاف‌های کوچک و مسدود کردن حساب ادارات و دستگاه‌های خودداری کنند.

وی عنوان کرد: تعطیلی پنجشنبه‌ها موضوعی است که در ستاد بحران بررسی و در صورت صلاحدید، ادارات دولتی روزهای پنجشنبه تعطیل می‌شوند.

 



تاریخ انتشار : 3 تیر 1395 22:02



» اخبار مرتبط:

  • اظهارات معاون توسعه و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درمورد تعطی ...
  • هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند
  • معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:تغییر مدیران غیرهمسو با دولت/مدی ...
  • سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به استان/عذرخواهی استانداراز معاون رئیس جمهور!
  • استاندارکهگیلویه وبویراحمد برخورد فیزیکی با مأموران آب و فاضلاب این استان، ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler