مشروح اخبار


» مدیر استانی شرکت شسکام انتخاب شد



شرکت شسکام دارای حدود 14000 سهامدار در سطح شرکت مخابرات ایران می باشد که 51 درصد سهام آن متعلق به کارکنان ارتباطات و مخابرات و 49 درصد بقیه سهام آن متعلق به شرکت مخابرات ایران میباشد که فعالیت آن در زمینه اجرای پروژه های مخابراتی و ارتباطی و همچنین تامین و تجهیز قطعات و فعالیتهای نرم افزاری در شرکت مخابرات و سازمانهای مشابه در کشور میباشد.


سید احسان کشاورز به نمایندگی سهامداران شرکت شسکام و مدیر استانی شرکت شسکام انتخاب شد.

 

مهندس سید احسان کشاورز با کسب اکثریت آراء برای دومین بار برای یک دوره سه ساله به نمایندگی سهامداران شرکت شسکام ( شرکت سرمایه کارکنان ارتباطات و مخابرات) و مدیر استانی شسکام در شرکت مخابرات استان انتخاب شد.

 

در آئین برگزاری انتخابات که با حضور اعضاء در یاسوج برگزار شد به اتفاق اکثریت آراء سید احسان کشاورز به عنوان نماینده سهامداران شرکت سرمایه گذاری کارکنان ومخابرات کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.

 

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، شرکت شسکام دارای حدود 14000 سهامدار در سطح شرکت مخابرات ایران می باشد که 51 درصد سهام آن متعلق به کارکنان ارتباطات و مخابرات و 49 درصد بقیه سهام آن متعلق به شرکت مخابرات ایران میباشد که فعالیت آن در زمینه اجرای پروژه های مخابراتی و ارتباطی و همچنین تامین و تجهیز قطعات و فعالیتهای نرم افزاری در شرکت مخابرات و سازمانهای مشابه در کشور میباشد.

 

مهندس کشاورز علاوه بر انجام کار کارشناسی در رشته های مختلف مخابراتی مسولیتهای سرپرستی مخابرات شهرستان کهگیلویه،رئیس مرکزتلفن دیجیتال امام خمینی (ره) گچساران،رئیس مرکزتلفن شهید آرانپور دهدشت، رئیس مرکز تلفن دیجیتال شهدائ یاسوج، کارشناس و مسئول مراکز تلفن استان و همچنین معاونت توسعه و مهندسی مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه مدیریتی خود دارد و بیش از سه هزارو پانصد ساعت دوره های تخصصی و سمینارهای فنی در رشته های مختلف مخابراتی را در شرکت مخابرات استان و ایران و شرکتهای تامین و تجهیزات قطعات مخابراتی داخل و خارج کشور گذرانیده است و از فعالان بخش خصوصی در زمینه توسعه و نگهداری سیستم های ارتباطی و مخابراتی است.

گفتنی است درحال حاضر مهندس کشاورز بازنشسته شرکت مخابرات استان است



تاریخ انتشار : 7 تیر 1395 02:46



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل شرکت مخابرات فارس منصوب شد
  • تقاضای نماینده بوشهر برای عزل یک مدیر کهگیلویه وبویراحمدی در بوشهر عملی شد+ ...
  • مدیرعامل جدید مخابرات استان فارس معرفی شد
  • تلفن گچساران به مدت پنج روز قطع و مختل می شود
  • منابع و شرایط آزمون استخدامی شرکت مخابرات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler