مشروح اخبار


» 532 مخزن ذخیره آب برای مناطق عشایری گچساران



رئیس اداره امور عشایر گچساران گفت: برای تامین آب آشامیدنی عشایر شهرستان گچساران 532 مخزن ذخیره آب در نقاط عشایری این شهرستان نصب شده است.

قربان کرمی در گفت‌وگو با راک نیوز افزود: توجه هر چه بیشتر متولیان امر به مناطق عشایری ضروری است. 


532مخزن ذخیره آب در نقاط عشایری گچساران وجود دارد

رئیس اداره امور عشایر گچساران گفت: برای تامین آب آشامیدنی عشایر شهرستان گچساران 532 مخزن ذخیره آب در نقاط عشایری این شهرستان نصب شده است.

قربان کرمی در گفت‌وگو با راک نیوز افزود: توجه هر چه بیشتر متولیان امر به مناطق عشایری ضروری است. 

کرمی با اشاره به اجرای طرح آبرسانی در مناطق عشایری گچساران خاطر نشان کرد: در اجرای طرح آبرسانی به نقاط عشایری گچساران دو منبع ذخیره آب 24 متر مکعبی با اعتباری بیش از 250 میلیون ریال امسال در دو منطقه عشایری این شهرستان احداث شد.

رئیس امور عشایر گچساران از طرح آبرسانی سیار در مناطق عشایری گچساران خبرداد و گفت: در اجرای این طرح از سوی شش دستگاه خودروی حمل آب سیار در 68 منطقه عشایری انجام می شود.

وی تصریح کرد: برای تامین آب آشامیدنی عشایر گچساران 532 مخزن ذخیره آب در نقاط عشایری نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته تا مشکلات آبرسانی به عشایر برطرف شود.

کرمی ابراز کرد: چهار منبع ذخیره آب آشامیدنی 24 متر مکعبی امسال با اعتباری بیش از 120 میلیون ریال در مناطق عشایری این شهرستان مرمت و بازسازی شد.

رئیس اداره امور عشایر گچساران گفت: دو منبع ذخیره آب 24 متر مکعبی با اعتباری بیش از 250 میلیون ریال امسال در دو منطقه عشایری این شهرستان احداث شد.

کرمی افزود: برای تامین آب آشامیدنی مناطق عشایری این شهرستان یک حلقه چاه 250 متری با اعتباری بیش از 500 میلیون ریال ساخته شد.

رئیس اداره امور عشایر گچساران گفت: سه میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و نفت در سال گذشته برای آبرسانی سیار به عشایر این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزد: در مدت اقامت عشایر در مناطق عشایری این شهرستان شش میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی نیاز است.

کرمی با اشاره به این که سال گذشته درصد زیادی از اعتبارات به این اداره تخصیص پیدا نکرد، برلزوم تامین منابعی برای آبرسانی و خدمات رسانی هرچه بهتر به عشایر شهرستان تاکید کرد.

وی از تولید شش هزار و 500 تن گوشت قرمز، دو هزار و 800 تن شیر، 150 تن پشم و 30 تن گوشت سفید در مناطق عشایری گچساران خبر داد و تصریح کرد: عشایر گچساران 300 هزار راس دام در اختیار دارند .



تاریخ انتشار : 13 تیر 1395 23:15



» اخبار مرتبط:

  • 223 تن آرد یارانه ای در مناطق روستایی و عشایر گچساران توزیع شد
  • خدمت به عشایر با آبرسانی به عشایر مناطق ساورز ،طسوج
  • راه ارتباطی ۳۵۰ خانوار عشایری کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد
  • تاجگردون به دیدار عشایر رفت
  • آغاز كوچ 12 هزار عشاير كهگيلويه و بويراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler