مشروح اخبار


» 140 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران نیاز است



رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های حوزه راهسازی استانی در دست اجرا 140 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

جعفر برکتی در گفت و گو با راک نیوز اظهار کرد:در این شهرستان طرحهایی در دست اجرا و اقدام است که تکمیل و بهره برداری از این طرح ها مستلزم تامین اعتبار است.


140 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران نیاز است

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های حوزه راهسازی استانی در دست اجرا 140 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

جعفر برکتی در گفت و گو با راک نیوز اظهار کرد:در این شهرستان طرحهایی در دست اجرا و اقدام است که تکمیل و بهره برداری از این طرح ها مستلزم تامین اعتبار است.

ویدر دست ساخت بودن راه روستایی رودبال، ساخت و بهسازی محور گچساران آبریگون، بهسازی راه فرعی گچساران-باباکلان- بی بی حکیمه، مجتمع فرهنگی و هنری گچساران، ساختمان مصلی گچساران و تعمیر و تجهیز فرمانداری را از جمله طرح های استانی در دست اجرا راه و شهرسازی گچساران اعلام کرد.

برکتی گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری این تعداد پروژه‌های استانی بالغ بر140 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

برکتی پروژه بهسازی راه های روستایی دیل، پادوک، خیرآباد و نیمدور به طول بیش از 40کیلومتر را مهمترین پروژه های در دست اجرای راه و شهرسازی در مناطق روستایی این شهرستان اعلام کرد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری بیش از 70 میلیارد ریال در دست اجراست.

وی بیان کرد: 27 پروژه عمرانی سال مالی 95-94 در بخش راه و شهرسازی در مناطق مختلف این گچساران اجرا شد که از این تعداد هشت طرح ملی است.

برکتی ادامه داد: روکش و آسفالت راه روستایی چهار بیشه سفلی-آبچیرک-آبتوت- انجیر سیاه، آب انجیر علیا و سفلی، محمد آباد و انبار گاه لیشتر، لکه گیری و روکش گچساران، دیل، آرو و نازمکان، لکه گیری و روکش آسفالت محور گچساران- پل بریم، فاز دوم لکه گیری و روکش آسفالت کمربندی گچساران، لکه گیری و روکش فاز سوم محور گچساران خیرآباد- پادوک از طرح های ملی در دست اجرا از سوی راه و شهرسازی است.

برکتی میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح های ملی را 30 تا 70درصد اعلام کرد.

رئیس راه و شهرسازی گچساران تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام را اولویت نخست این اداره اعلام کرد و یادآور شد: در صورت تامین اعتبار این دستگاه اجرایی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در زمان تعیین شده این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند و مردم از مزایای آنها بهره‌مند شوند.

برکتی تاکید کرد: تمام تلاش اداره کل راه و شهرسازی گچساران بالا بردن کیفی و کمی راه ها است که امیدواریم با همکاری و مساعدت مسئولان کشوری و استانی این هدف مهم و بلند تحقق پیدا کند.(گزارش:زینب محمدی)



تاریخ انتشار : 14 تیر 1395 21:35



» اخبار مرتبط:

  • محوطه سازی مسکن مهر گچساران نیازمند 90 میلیارد ریال اعتبار است
  • 9میلیارد ریال از اعتبارات محل ماده 10و 12 گچساران جذب شد
  • کسب مقام نخست گچساران در مشارکت انتخابات بین شهرستان های هشت گانه استان
  • پایان عملیات بهسازی و آسفالت راه پادوک به خیرآباد"
  • افشاگری رییس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه /او راست میگوید یا "نماینده مجلس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام