مشروح اخبار


» رئیس حفاظت محیط زیست گچساران مطرح کرد:ارائه آموزش‌های حفاظت محیط زیست در مدارس متوسطه گچساران



رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی و آگاه‌بخشی حفظ محیط زیست از سنین هدف و تأثیرپذیر گفت: کارشناسان این اداره با حضور در مدارس متوسطه در راستای ارائه آموزش‌های لازم اقدام کرده‌اند.


رئیس حفاظت محیط زیست گچساران مطرح کرد:ارائه آموزش‌های حفاظت محیط زیست در مدارس متوسطه گچساران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی و آگاه‌بخشی حفظ محیط زیست از سنین هدف و تأثیرپذیر گفت: کارشناسان این اداره با حضور در مدارس متوسطه در راستای ارائه آموزش‌های لازم اقدام کرده‌اند.

عبدالله دیانتی‌نسب اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست و مناطق حفاظت شده در راستای حفاظت از گونه‌های مختلف گیاهی، جانور و زیست محیطی از وظایف مهم اداره حفاظت محیط زیست است.

وی افزود: در این راستا حفاظت محیط زیست گچساران اقدامات و فعالیت‌های مختلف و متنوع عملیاتی و فرهنگی انجام داده است.

دیانتی‌نسب با اشاره به برخی اقدامات فرهنگی اداره حفاظت محیط زیست گچساران عنوان کرد: نصب پلاکادرهای مذهبی و زیست محیطی در 47 نقطه در راستای افزایش آگاه‌بخشی و اطلاعات مردم در خصوص اهمیت حفظ محیط زیست از جمله اقدامات فرهنگی این اداره بوده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران بسترسازی فرهنگی را امری مهم و تأثیرگذار در حفظ محیط زیست دانست و گفت: تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی زمان‌بر بوده اما آثار این نوع اقدام ریشه‌ای و ماندگار است.

دیانتی‌نسب برگزاری نشست با جوامع روستایی حاشیه مناطق حفاظت‌شده این شهرستان در راستای اشاعه فرهنگ زیست محیطی را از دیگر اقدامات اداره حفاظت محیط زیست گچساران طی چند ماه نخست امسال عنوان کرد.

دیانتی‌نسب با تأکید بر حفظ اماکن زیست محیطی یادآور شد: در این خصوص جلسات کارگروه پسماند با حضور اعضای شهرستانی برگزار شده و مصوبات خوبی نیز به ثبت رسیده است.

وی برگزاری روز انس با طبیعت، برپایی چادر در ورودی‌های مناطق حفاظت شده در راستای راهنمایی گردشگران و مسافران همچنین پاکسازی مناطق گردشگری دشتک دیل و قنات گناوه را از جمله اقدامات اداره حفاظت محیط زیست گچساران طی سه ماه نخست امسال عنوان کرد.

دیانتی‌نسب از صدور اخطاریه زیست محیطی به واحدهای آلاینده گچساران خبر داد و افزود: در این خصوص هشدارهای لازم به این واحدها ارائه شده که در صورت عدم رعایت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی و آگاه‌بخشی حفظ محیط زیست از سنین هدف و تأثیرپذیر گفت: در این خصوص کارشناسان این اداره با حضور در مدارس دوره متوسطه شهرستان در راستای آموزش‌های لازم حفظ محیط زیست اطلاع‌رسانی کرده‌اند.



تاریخ انتشار : 15 تیر 1395 11:56



» اخبار مرتبط:

  • دیپلم افتخار جشنواره بین‌المللی فیلم سبز به محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ر ...
  • لزوم ایفای نقش محیط‌بان توسط روستاییان اطراف منطقه حفاظت شده دنا
  • از آتش سوزی جنگل های کوه سرخ گچساران تا کمبود محیطبان
  • تخریب 10هزار و 500 متر مربع از منابع طبیعی منطقه حفاظت شده كوه سرخ
  • اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام