مشروح اخبار


» جلسه تمرینی نفت و گاز گچساران برگزار شد



تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با حضور سرمربی جدید در زمین شماره یک استادیوم شهدای نفت آغاز شد.


جلسه تمرینی نفت و گاز گچساران برگزار شد

تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با حضور سرمربی جدید در زمین شماره یک استادیوم شهدای نفت آغاز شد.

در مراسم آغازین تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: راه موفقیت در یک تیم ورزشی خصوصا فوتبال به ایجاد نظم و انضباط تیمی، همدلی و تلاش بسیار در بین اعضا ء آن تیم بستگی دارد.

داریوش یزدی افزود: گچساران به عنوان یکی از شهرهایی که مردمانی علاقمند به فوتبال دارد همواره در حمایت از این تیم که تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته دوم نیز می باشد پیشتاز بوده اند.

یزدی تصریح کرد: با برنامه ریزی برای هدایت تیم فوتبال نفت به گچساران آمده ام و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای آماده سازی تیم فوتبال نفت دو اردو آماده سازی بدنسازی و تاکتیکی و تکنیکی برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: در مرحله اول تمرینات بازیکنان بومی فصل گذشته و کسانی که شناخت نسبی در خصوص آنها داریم را محک می زنیم و در مرحله بعد ی بازیکنان تقویتی با توجه به نیاز تیم به ترکیب اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: در این مرحله از شرایط آماده سازی تیم فوتبال تنها به آرامش و تمرکز برای انتخاب صحیح بازیکنان نیاز داریم که با حمایت مسئولان و هواداران این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

در این مراسم همچنین افشین کمایی از بازیکنان سال های نه چندان دور تیم استقلال اهواز به عنوان یکی از اعضای کادر فنی این تیم از سوی سرمربی معرفی شده است.

گفتنی است طی روزهای آینده ترکیب نهایی تیم فوتبال و اعضای کادر فنی از سوی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معرفی خواهند شد.



تاریخ انتشار : 23 تیر 1395 17:25



» اخبار مرتبط:

  • رئیس امورورزش نفت و گاز گچساران خبرداد:تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ...
  • داریوش یزدی سکاندار فوتبال نفت و گاز گچساران شد
  • سرمربی جدیدتیم فوتبال نفت و گاز گچساران منصوب شد
  • تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تعطیل شد
  • تمرینات و تست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler