مشروح اخبار


» گزارش کار شهردار قلعه رئیسی/ بعد از 15سال کار بازگشائی کمربندی قلعه رئیسی را شروع می کنیم



شهردار قلعه رئیسی به بازگشایی کمربندی شهر قلعه رئیسی که از دغدغه های اصلی مردم این شهر بود خاطرنشان کرد: بازگشایی کمربندی شهری قلعه رئیسی به دلیل معارضاتی که داشت بیش از 15سال در زمان بقیه شوراها و شهرداران در جهت بازگشایی و حل معارضات اقدام شد ولی جواب نداد که کار بازگشایی آن از هفته گذشته شروع شد.


به گزارش راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند؛ صابر پیکر در چاروسا با بیان اینکه وحدت مهمترین عامل پیشرفت و توسعه در یک جامعه و شهر است اظهار داشت: کار مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا برنامه ریزی، ساماندهی، آبادانی و هویت بخشی در شهر هاست باید گفت شوراها به عنوان عامل وحدت بخش بین مسئولین، همدلی و تفاهم را در بین آنها گسترش می دهد.

شهردار قلعه رئیسی تاکید کرد: تلاش بدون همکاری و تعامل شورای شهر در شهرداری راهی ندارد که امیدوارم این همکاری و تعامل بیشتر شود تا در جهت موفقیت شهری گام برداریم.

وی در ادامه به گزارش کار و پروژه های که در سال گذشته انجام داد اشاره و افزود: تعویض و بازگشایی، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت جاده ورودی از جلو داروخانه شبانه روزی تا جلوی بانک صادرات یکی از نیاز های بود که سبب نارضایتی مردم در خصوص ترافیک شهری بود.

پیکر تصریح کرد: مخلوط ریزی، آسفالت کوچه های سرمازه گرده دز و کوچه های عدم آسفالت از کوچه ها و خیابان های بودند که چندین سال برای آسفالت مانده بودند که در دو ماه گذشته آنها انجام دادیم.

شهردار قلعه رئیسی بیان کرد: جدول کشی سه راهی گلزار شهدا، احداث کانال به صورت سنگی در گرده دز، زیرسازی و آسفالت خیابان شهید چمران و و احداث دیوار ضامن گردنه کوچه پاتاوه قسمت دیگری از کارها بود که در جهت جدول کشی انجام گرفت.

وی به کارهای انجام گرفته در قسمت سرمازه اشاره و یادآور شد: زیرسازی منازل سازمانی، آسفالت جلوی مدارس ابتدائی، بتن ریزی جلوی اداره برق، زیرسازی کوچه ایثارگران، زیرسازی کوچه جنب سالن ورزشی آموزش و پرورش و بازگشایی کوچه روبروی پاساژ فتحی از اقدامات انجام گرفته در قسمت سرمازه شهر قلعه رئیسی بود.

پیکر به ورودی شهر از شوتاور اشاره و تبیین کرد: اصلاح و جدول گذاری، برق کشی و روشنایی پل ورودی، جدول کشی کوچه شهید اژدر در جنب ورودی شوتاور، و خرید آسفالت جهت آسفالت کوچه روبروی بانک صادرات از دیگر پروژه های انجام گرفته در ورودی شوتاور بود.

شهردار قلعه رئیسی به بازگشایی کمربندی شهر قلعه رئیسی که از دغدغه های اصلی مردم این شهر بود خاطرنشان کرد: بازگشایی کمربندی شهری قلعه رئیسی به دلیل معارضاتی که داشت بیش از 15سال در زمان بقیه شوراها و شهرداران در جهت بازگشایی و حل معارضات اقدام شد ولی جواب نداد که کار بازگشایی آن از هفته گذشته شروع شد، تخریب و بازسازی قسمتی از اداره آموزش و پرورش، احداث دیوار ضامن در پاتاوه از دیگر اقدامات انجام گرفته روی جاده کمربندی بود.

وی به کارهای فرهنگی در چاروسا هم اشاره و عنوان کرد: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در تمام اعیاد و شهادت ها و نصب بنر بدون اعتبار ولی با افتخار هیچ موقع از انجام کارهای فرهنگی سر باز نزدیم و با افتخار کار کردیم.

شهردار قلعه رئیسی همچنین به ساختمان اداری شهرداری هم اشاره و گفت: متاسفانه در بدو ورود به شهرداری قلعه رئیسی و نبود مکان در شان کارکنان تصمیم به تخریب مکان قبلی شهرداری کردیم و در حال حاضر پیشرفت 60درصدی دارد.

پیکر با بیان اینکه در سال گذشته به نبود اعتبار مشکلات فراوانی داشتیم افزود: به دلیل خسارت دیه که برای شهرداری قلعه رئیسی در سال 93برای یکی از کارمندان و کارگران این شهرداری رخ داد باید بیش از 550میلیون تومان پرداخت می کردیم و با کارهای انجام گرفته پیشرفت بسزایی داشتیم.



تاریخ انتشار : 23 تیر 1395 21:50



» اخبار مرتبط:

  • در تمام تصادفات جاده قلعه رئیسی تا قلعه گل 60 درصد راه و شهرسازی نقش دارد/ ...
  • انتقاد شدید بخشدار چاروسا از وضعیت جاده ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی
  • ساختمان شهرداری قلعه رئیسی 25درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • چرا مردم قلعه رئیسی از شهردار خود رضایت کامل دارند؟
  • بازگشایی خیابان‌ها در اولویت کاری شهرداری قلعه‌رئیسی قرار دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام