مشروح اخبار


» یک مامور پلیس فارس در درگیری با اشرار درکازرون به شهادت رسید



فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان کازرون با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فرد شرور و قاتل فراری به نام ' س-م' که دارای سابقه چند فقره سرقت مسلحانه، قتل و درگیری است، قصد عبور از منطقه 'کنار تخته' به سمت ' شیراز' را دارد.


فرمانده انتظامی استان فارس از شهادت مامور وظیفه شناس که در درگیری با اشرار مسلح مجروح شده و صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد، خبرداد.

 

به گزارش راک نیوز از شیراز به نقل  از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، سردار 'احمدعلی گودرزی' در تشریح این خبر اظهار داشت: 31 خرداد ماه امسال، ماموران انتظامی شهرستان کازرون با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فرد شرور و قاتل فراری به نام ' س-م' که دارای سابقه چند فقره سرقت مسلحانه، قتل و درگیری است، قصد عبور از منطقه 'کنار تخته' به سمت ' شیراز' را دارد.

وی افزود: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد این فرد شرور، به صورت نامحسوس اقدام به کنترل خودروهای عبوری کرده که در این زمان، فرد شرور با یک دستگاه خودرو زانتیا به همراه دو نفر از همدستانش متوجه حضور پلیس می شود.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: فرد شرور با استفاده از سلاح کلاش به سمت ماموران اقدام به تیراندازی می کند که در این حادثه یکی از ماموران به نام استواریکم' ایرج ایلانی' بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان شهید 'رجائی' شیراز منتقل می شود.

سردار گودرزی ادامه داد: فرد شرور وهمدستانش پس از تیراندازی از صحنه متواری می شوند که ماموران پس از چند روز با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی موفق شدند دو نفر ازهمدستان این فرد را به همراه یک قبضه سلاح در اطراف شهر کازرون دستگیر کنند؛ تحقیقات برای دستگیری شرور متواری'س - م' همچنان از سوی پلیس ادامه دارد.

وی گفت: متاسفانه صبح امروز استواریکم 'ایلانی' به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید 'رجائی' شیراز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.



تاریخ انتشار : 25 تیر 1395 02:01



» اخبار مرتبط:

  • "م- د" در درگیری مسلحانه باماموران پلیس دریاسوج کشته شد
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با اشرار مسلح درگلوگاه بندرعباس
  • هلاکت 4 شرور مسلح در لارستان
  • قاتل فراری کهگیلویه و بویراحمد در شیراز دستگیر شد
  • شرور مسلح فراری وسارق امامزاده حسن دستگیر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler