مشروح اخبار


» اعلام نتایج دوره دکتری سال 95دانشگاه یاسوج تاپایان هفته



معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج زمان اعلام نتایج دوره دکتری سال 95 دانشگاه یاسوج را تا پایان هفته اعلام کرد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، عباس نیک نژاد با اشاره به برگزاری جلسات مصاحبه متقاضیان پذیرش دوره دکتری سال 1395 در 16 رشته ­ گرایش مختلف در دانشگاه یاسوج گفت:این جلسات، در روزهای...


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج زمان اعلام نتایج دوره دکتری سال 95 دانشگاه یاسوج را تا پایان هفته اعلام کرد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، عباس نیک نژاد با اشاره به برگزاری جلسات مصاحبه متقاضیان پذیرش دوره دکتری سال 1395 در 16 رشته ­ گرایش مختلف در دانشگاه یاسوج گفت:این جلسات، در روزهای نوزدهم تا بیست و دوم تیرماه امسال،در 4 دانشکده مختلف این دانشگاه برگزار شد.

نیک نژاد تعداد داوطلبان این دوره را 315 نفر عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود حدود 80 نفر که موفق به کسب حداقل نمره تعیین شده برای قبولی شوند در دوره های دکتری این دانشگاه بصورت روزانه و نوبت دوم (شبانه) پذیرفته شوند.

وی ادامه داد: جلسات مصاحبه در این چهار روز، هم برای متقاضیان «پذیرش با آزمون سنجش علمی» که بصورت سراسری در سطح کشور برگزار شده است و هم برای داوطلبان «پذیرش بدون آزمون» انجام شد.

 نیک نژاد افزود: پذیرفته شدگان نهایی «بدون آزمون»، براساس امتیازات کسب شده توسط هر داوطلب در سه حوزه سوابق آموزشی، سوابق پژوهشی و مصاحبه شفاهی انتخاب می شوند و پذیرفته شدگان نهایی «با آزمون»، براساس امتیاز کسب شده در چهار زمینه مختلف، شامل نمرات آزمون سنجش علمی، سوابق آموزشی، سوابق پژوهشی و مصاحبه شفاهی، انتخاب می شوند.

این مسئول دانشگاهی در پایان گفت: دانشگاه یاسوج، به پذیرفته شدگان ممتاز مقطع دکتری این دانشگاه که شرایط مندرج در «آیین نامه دانشجویان ممتاز دانشگاه یاسوج» را داشته باشند، در هر نیمسال مبلغ بیست میلیون ریال به عنوان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند.



تاریخ انتشار : 27 تیر 1395 17:05



» اخبار مرتبط:

  • بورس تحصیلی دانشگاه یاسوج به پذیرفته شدگان ممتاز
  • پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه شیراز
  • کنکوری ها کلیک کنند/اعلام نتایج کنکور
  • زمان اعلام نتایج و ظرفیت آزمون‌های سال 92
  • اسامی دعوت به مصاحبه 32 رشته دكتری دانشگاه آزاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام