مشروح اخبار


» روحانی: دولت پول مردم را از حلقوم دزدان بیرون می‌کشد / مگر مردم فراموش می‌کنند به بهانه تحریم، اموال آنها را غارت کردند



رئیس جمهور با تأکید بر اینکه باید در کشور شرایط را برای کار و فعالیت آماده کنیم و این هدف به دست مردم ایران امکان‌پذیر است،‌ گفت: عده‌ای در کشور تنها هنرشان این است که روح یأس را در جامعه بدمند.


رئیس جمهور با تأکید بر اینکه باید در کشور شرایط را برای کار و فعالیت آماده کنیم و این هدف به دست مردم ایران امکان‌پذیر است،‌ گفت: عده‌ای در کشور تنها هنرشان این است که روح یأس را در جامعه بدمند.

به گزارش راک نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم کرمانشاه با بیان اینکه حل مشکل بیکاری به دست مردم امکان‌پذیر است،‌ اظهار کرد: ما باید در کشور رونق اقتصادی ایجاد کرده و راهی جز تحقق اقتصاد مقاومتی هم نداریم. ما باید شرایط را برای کار و فعالیت در کشور آماده کنیم.

وی در ادامه افزود: اما متأسفانه عده‌ای تنها راهی که بلد هستند این است که با صدای بلند سیاه‌نمایی کنند. این عده بسیار اقلیت صدای بلندی دارند و کار بزرگی که ملت انجام داده را نمی‌بینند. ملت ما یک زمانی دست تجاوز عفلقیان را قطع و امروز هم با برجام دست ابرقدرت‌ها، صهیونیست‌ها و آمریکا را قطع کرد.

مردم منتظر حکم بازگشت اموال به خزانه هستند

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: مگر کسی پیدا می‌شود که از قطع شدن دست متجاوزان به حقوق  ملت، تثبیت حق هسته‌ای و از بین رفتن تحریم‌ها ناراحت باشد؟ ما در گذشته مجبور بودیم از طریق صرافی‌ها پول را جابجا کنیم، اما امروز این مشکل حل شده و از طریق بانک‌ها این کار را انجام می‌دهیم، اما کسانی بودند که در پس تحریم دنبال دزدی اموال مردم بودند و 2000 میلیارد و 700 میلیون تومان پول مردم را بردند که البته دولت این پول را از حلقوم آنها بیرون می‌کشد و در برابر تجاوز به اموال مردم یک آن درنگ نمی‌کند.

روحانی تأکید کرد: مردم منتظر حکم بازگشت اموال به خزانه هستند. مگر مردم فراموش می‌کنند به بهانه تحریم، اموال آنها را غارت کردند.

روحانی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تحولات منطقه، خاطرنشان کرد: ما در کنار کشورهایی هستیم که هنوز فکر می‌کنند با کودتا می‌توان قدرت را جابجا کرد و با تانک و توپ و هواپیما یک حکومت منتخب مردم را سرنگون کرد. آنها هنوز به این نقطه نرسیده‌اند که دوران کودتا و تحمیل توپ و تانک به مردم سر آمده است. امروز تنها صندوق رأی می‌تواند راه‌حل مشکل برای ایران، ترکیه، سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن باشد.

ملت ایران در صف مقدم مبارزه با تروریسم و اشغالگران هستند

رئیس دولت یازدهم همچنین با بیان اینکه در سراسر منطقه ایمان، مردم‌سالاری، دموکراسی و احترام به مردم راه‌حل مشکلات است، گفت: مردم ایران هرگاه می‌خواهند سخن خود را به جهانیان برسانند پای صندوق آراء می‌شتابند. امروز منطقه با مشکل تروریسم، اشغالگری و صهیونیسم مواجه است. ما هم در منطقه رژیم کودک‌کش داریم و هم رژیم کودک‌صفت. رژیم‌های کودک‌صفت دنبال لاشه مردگان متعفن تروریسم هستند و با هواپیما مردم بیگناه یمن را به خاک و خون می‌کشند.

روحانی تأکید کرد: ما باید مشکلات را با وحدت، ایستادگی،‌ ولایت فقیه، اتحاد و پرچم اسلام، اتحاد و وحدت امت اسلامی حل کنیم. ملت ایران در صف مقدم مبارزه با تروریسم و اشغالگران هستند.

رئیس دولت تدبیر و امید همچنین با بیان اینکه مردم ایران دارای نقاط قوت فراوانی از قبیل فرهنگ بزرگ، دین‌باوری، وطن‌دوستی، سرمایه انسانی و منابع طبیعی غنی، جایگاه مهم جغرافیای بوده و دارای یک نظام مردم‌سالار با هویت ایرانی و اسلامی هستند، گفت: در عین حال ما کاستی‌ها و مشکلاتی از قبیل آب، محیط زیست، بیکاری، رکود، نامناسب بودن محیط کسب و کار، حمل و نقل و مشکلات منطقه و جهانی داریم./ایسنا



تاریخ انتشار : 27 تیر 1395 17:08



» اخبار مرتبط:

  • روحانی: اجازه نمی دهم بین کرد، لر، ترک و فارس فرق گذاشته شود
  • اسامی مسئولین دولت احمدی‌نژاد که لیست اموال‌شان را ارائه نکردند
  • دوران افراط و زمان امنیتی بودن به سر آمده است/اگر لازم بود 50 وزیر هم معرفی ...
  • روحانی: عصر ما عصر آدمکشی نیست
  • تذکربزرگواری به رئیس جمهور ؛شیخ‌یونسی در مسیر استحاله فرهنگی قرار گرفته!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler