مشروح اخبار


» رئیس شعبه بانک کشاورزی در قلعه رئیسی تغییر کرد



رئیس بانک کشاورزی شعبه قلعه رئیسی تغییر کرد.رهام نیکبخت که سال 1388به عنوان رئیس شعب بانک کشاورزی قلعه رئیسی منصوب شد توانست در سالهای اخیر رضایت مردم و ارباب رجوع را به درستی بدست آورد که چندین مرتبه که از سوی رئیس شعب استان حکم برای ایشان زده می شد سبب نگرانی مردم میشد.


به گزارش راک نیوز از چاروسا(سید حسن آرمند)، طی حکمی از سوی الله‌داد محمدی مدیر شعب بانک  کشاورزی استان آقای خسروی را به عنوان رئیس بانک کشاورزی شعبه قلعه رئیسی منصوب و از زحمات آقای رهام نیکبخت که سابقه طولانی در شعبه قلعه رئیسی داشت تقدیر کرد.  

 

پیش از این آقای خسروی در شعبه مرکزی شهر دهدشت حضور داشت و آقای نیکبخت هم طی حکمی از سوی مدیر شعب بانک کشاورزی استان به عنوان رئیس بانک کشاورزی شعبه آریوبرزن دهدشت شدند. 

 

رهام نیکبخت که سال 1388به عنوان رئیس شعب بانک کشاورزی قلعه رئیسی منصوب شد توانست در سالهای اخیر رضایت مردم و ارباب رجوع را به درستی بدست آورد که چندین مرتبه که از سوی رئیس شعب استان حکم برای ایشان زده می شد سبب نگرانی مردم میشد.

 

در روزهای گذشته که صحبت از تغییر آن شده بود نگرانی مردم را در پی داشت و مردم طی چندین نامه و طومار از رئیس شعب بانک کشاورزی استان خواستند تا حکم ایشان را در قلعه رئیسی تمدید کنند.

 

حمایت از عوامل تولید، تکریم ارباب رجوع و حمایت از طرح های کشاورزی در چاروسا و دیشموک از مهمترین عواملی بود که سبب رضایت مردم از نیکبخت بود که امیدواریم جناب آقای خسروی رئیس جدید این شعبه بتواند مسیر رضایت مندی مردم در این شعبه را ادامه دهد.

 

 گفتنی است؛ در شهر قلعه رئیسی تنها یک شعبه از صادرات و یک شعبه از کشاورزی وجود دارد که دو بانک خدمات دو بخش چاروسا و دیشموک را انجام می دهند که نیازمندی مردم منطقه به شعبه دیگری را خواستار هستند.

 



تاریخ انتشار : 4 مرداد 1395 13:42



» اخبار مرتبط:

  • بر اثر سقوط وانت به دره بی‌احتیاطی پدر موجب مرگ فرزند در قلعه‌رئیسی شد+تصاو ...
  • عرضه میوه بی کیفیت با بالاترین قیمت در قلعه رئیسی/ هیچ نهادی نظارت نمی کند
  • محرومیت هم حریف "اتحاد"قلعه رئیسی نشد
  • مدیرعامل بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
  • 4 انتصاب در کهگیلویه وبویراحمد /ازگچساران ودهدشت تا قلعه رئیسی ولنده+جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler