مشروح اخبار


» اهداء یک واحد مسکونی از طرف فرهنگیان فارس به خانواده معلم فداکار خاشی



 این اقدام فرهنگیان استان فارس خداپسندانه، خودجوش و خارج از ساختار اداری و به پاس قدردانی از اقدام ارزشمند معلم فداکار سیستان و بلوچستان «حمید رضا گنگوزهی» انجام شده است.


رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: جامعه فرهنگیان در استان فارس، در قدردانی از فداکاری معلم خاشی، یک باب منزل مسکونی به خانواده او اهداء کردند.

به گزارش راک نیوز از شیراز ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،«حمید رضا شعبانی»، در مراسم اهداء خانه به خانواده معلم فداکار خاشی، گفت: فداکاری معلم خاشی هویت و عزت دوباره‌ای به فرهنگیان داده است.

وی افزود: این اقدام فرهنگیان استان فارس خداپسندانه، خودجوش و خارج از ساختار اداری و به پاس قدردانی از اقدام ارزشمند معلم فداکار سیستان و بلوچستان «حمید رضا گنگوزهی» انجام شده است.

شعبانی افزود: این واحد مسکونی به مساحت 350 متر مربع و به ارزش یک میلیارد ریال و توسط فرهنگیان استان فارس خریداری شده است.

شعبانی با بیان این‌که، معلم فداکار خاش، تکرارکننده ایثار دوران دفاع مقدس بود، گفت: در 59 منطقه آموزش و پرورش استان فارس، مراسم یادبود برای این معلم گرانقدر برگزار شد تا اندیشه و راه متعالی، ایثار و از خودگذشتی متناسب با اقدام این بزرگوار اشاعه یابد.

شعبانی ادامه داد: فرهنگیان استان فارس با این اندیشه که همه ما ایرانی هستیم و تحت لوای اسلام در گستره‌ای به نام ایران زندگی می‌کنیم بر آن شدند تا همراهی خود را در عمل نیز ثابت کنند تا با الگوسازی، جریان ایثار، آنچنان که همواره بر تارک فرهنگیان می‌درخشد، استوار بماند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: ما اقدام این معلم گرانقدر را تنها اقدام یک شخص نمی‌بینیم بلکه آن را از آن همه فرهنگیان می‌دانیم.

«خدابخش شهبازی» افزود: اگرچه کارهای بزرگی در جامعه انجام می‌شود، اما میزان ماندگاری آن محدود است. در حالی که معلم فداکار سیستان و بلوچستان با این اقدام شایسته، ضمن ماندگار کردن خود، اخلاص و پاکی فرهنگیان را نیز به نمایش گذاشت.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز با قدردانی از این اقدام خداپسندانه فرهنگیان استان فارس، گفت: فرهنگیان قدرشناس استان فارس با برگزاری مراسم‌ متعدد ثابت کردند که اندیشه و باور قدرشناسی از اقدامات ماندگار و اثر گذار ریشه در شخصیت والای آنان دارد.

«علی مرادی» با اشاره به این‌که در بسیاری از مناطق آموزش و پرورش استان فارس، شرح فداکاری معلم سیستان و بلوچستانی تشریح شده است، خاطر نشان کرد: این‌که فرهنگیان استان فارس تا به این اندازه نسبت به قدرشناسی از اقدامات فداکارانه توجه دارند و این موضوع تا به اینجا ختم می‌شود که رنج سفر به خود می‌دهند و حتی با خانواده معلم فداکار دیدار می‌کنند محل سپاس است.

وی گفت: این اقدام علاوه‌بر نمایش اشتراکات فرهنگی و اخلاقی، پیوند عمیقی بین فرهنگیان سیستان و بلوچستان و همکاران قدرشناس‌شان در استان فارس ایجاد کرده است.

مرادی اضافه کرد: معلمان در برهه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که گذشت از جان، درس اول آموزه‌های آنان است و وجود شهدای دانش‌آموز و فرهنگی به عینه این موضوع را ثابت کرده است.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ما قدردانی از معلم فداکار خاشی توسط فرهنگیان استان فارس را تجلیل از همه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان و مردم این خطه می‌دانیم و برایمان بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایسنا، واحد مسکونی اهدائی فرهنگیان فارس، طی مراسمی به خانواده «حمیدرضا گنگو زهی» معلم فداکار سیستان و بلوچستانی که 15 فروردین امسال جان دانش‌آموزان خود به بهای نثار جان خود، نجات داد، طی مراسمی انجام شد.



تاریخ انتشار : 9 مرداد 1395 05:00



» اخبار مرتبط:

  • تجلیل از 60 فرهنگی نمونه کهگیلویه و بویراحمد
  • زیرساخت‌های آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد با مشکل مواجه است/آیین تجلیل از 1 ...
  • مدیر آموزش و پرورش گچساران: ویژه‌ برنامه‌های اجرایی هفته معلم را تشریح کرد
  • وزیر آموزش و پرورش از خانواده معلم فداکار (چاروسا)کهگیلویه ای تقدیر کرد
  • شرایط شرکت درجشنواره جلوه‌های معلمی در دهدشت اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler