مشروح اخبار


» جناب نماینده؛ مشک آنست که خود ببوید-سید مصطفی گنجی



 

جناب نماینده؛ مشک آنست که خود ببوید

 

 

 

رفتار و عملکرد هر کس باید معرف و بیانگر فضایل و منزلت او باشد نه اینکه دیگران از او تعریف کنند.هر چیزی باید خاصیت خود را نشان دهد.با تعریف کردن و گفتن اینکه چنین است و چنان است، نمیتوان به خصوصیات و ویژگی های کسی چیزی اضافه کرد.

 

بعد از انتخابات 7 اسفند در کهگیلویه بزرگ که حواشی زیادی به همراه داشت و شاهد تغییر مواضع خیلی از سیاسیون بودیم بالآخره جناب مهندس هاشمی به تعبیر طیف منتسب به ایشون که انتخاب وی عقلایی ترین انتخاب چند دهه اخیر مردم بوده،راهی بهارستان شدند.مهندس هاشمی در آغاز کار تلاش کرد در راستای شعارهای انتخاباتی اش به تمامی آن وعده ها جامه عمل بپوشاند و عنوان نمود با توجه به تجربیاتم در زمینه ی فعالیت های عمرانی، اجازه نمیدهم چرخ پروژه های عمرانی در حوزه انتخابیه ام از رونق باز بماند حتی در صورت نبود بودجه و اعتبارات لازم با هزینه شخصی خودم آنها را به اتمام میرسانم.

 

انتشار چنین اخباری در سطح شهرستان بارقه ی امید را در کورسوی دلهای مردم زنده کرد و این اخبار بازتاب خوبی در سطح کهگیلویه بزرگ بهمراه داشت چنان که نیروهای مخالف وی اذعان کردند که اختلافات را کنار گذاشته و با هم یکصدا در کنار نماینده به توسعه فرهنگی و عمرانی کهگیلویه بزرگ کمک میکنیم.

 

مهندس هاشمی بدون از آنکه در تکمیل پروژه های عمرانی اولویت بندی کند با استفاده از جایگاه نمایندگی اقدام به راه اندازی پروژه های نیمه کاره نمود.اما دیری نگذشت که این اخبار صدای اعتراض مردم از جمله جناب بزرگواری نماینده سابق را در آورد و افرادی منتسب به مهندس هاشمی با صدور بیانیه ها و جوابیه های متعدد و پی در پی علاوه بر نفی تلاش های جناب بررگواری اقدامات ایشان در زمینه های عمرانی را زیر سوال برده اند حتی در مقطعی تکمیل پروژه های عمرانی را به نام مهندس هاشمی مجددآ کلنگ زنی کردند.

 

 

نکته مهم!!!

 

در سفر ریاست محترم جمهور به استان، شایان ذکر است مبلغ 257 میلیارد تومان بودجه سهم شهرستان و بعضآ کهگیلویه بزرگ شده است، اما در کمال تعجب دوستان منتسب به مهندس هاشمی از تحول عظیم و انقلاب صنعتی در کهگیلویه بزرگ در سایه تدبیر و پشتکار ایشان سخن میگویند.

 

آیا میتوان گفت منظورتان از انقلاب صنعتی چیست؟؟؟!!!

 

اما !!!

 

 

جناب مهندس هاشمی که از کلنگ زنی فسفات چرام خبر دادند اما در عین ناباوری بعد از سفر ریاست جمهوری از جذب اعتبار برای مطالعه، بررسی و احداث فسفات چرام خبر دادند؟

 

آیا خبر ازراه اندازی یکی دو طرح مرغداری،تحول و انقلاب صنعتی میباشد؟؟؟

 

 

در پایان این را هم اضافه کنم چنانچه نماینده محترم در جهت توسعه کهگیلویه بزرگ گامی برمیدارند علیرغم آنکه بعنوان وکیل مردم وظیفه شان میباشد، نیازی به مدح و ستایش نیست چنانچه معتقدم"مشک آنست که خود ببوید

نه آنکه عطار بگوید"

 

 

 

والسلام.

سید مصطفی گنجی




تاریخ انتشار : 30 مرداد 1395 04:32



» اخبار مرتبط:

  • نماینده کهگیلویه :خروج ازبن بست مواصلاتی خواسته مهم مردم کهگیلویه از هیات د ...
  • عدل هاشمی خواستار توجه وزارت صنعت،معدن و تجارت به بخش صنعت کهگیلویه شد
  • دبیر شورای جوانان کهگیلویه بزرگ خبرداد:شاید فینال یورو 2016 را بشود در کهگی ...
  • مخالفت یک مقام سیاسی با احداث سد مارون 2/ با احداث سد مارون 2 مردم این شهرس ...
  • عدل هاشمی از اولویت اول خود صرف نظر کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler