مشروح اخبار


» مهمترین حوادث شیراز:از به دام انداختن مار افعی و مار عروس در منازل مسکونی تا غرق شدن مردشیرازی در استخر آپارتمان و خانه ای که اتوآن را به اتش کشید!



در ساعت 21:5 دقیقه گزارش مورد غرق شدن شخص در استخر یک آپارتمان در بولوار شهید رجایی(فرهنگ شهر) از طریق تماس شهروندان با سامانه 125 به مرکز فرماندهی اعلام شد و تیم امدادی از ایستگاه چهار به سرعت به محل حادثه شتافتند.

عباس کوچک پور فرد فرماند هایستگاه چهاردر این باره گفت : پس از حضور مشاهده شد مرد 41 ساله ای در استخر آپارتمان سقوط کرده  و ..


به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز از شیراز ؛ در ساعت 21:38 دقیقه شب گذشته ، گزارش آتش سوزی در یک منزل مسکونی در شهرداری منطقه چهار از طریق سامانه 125 به ایستگاه پنج آتش نشانی شیراز اعلام شد.

 

هاشم محقق فرمانده ایستگاه پنج اعزامی در این عملیات در این باره گفت : روشن ماندن اتو برروی البسه و حرارت ناشی از آن باعث ایجاد حریق و آتش گرفتن البسه و دیگر لوازم خانگی مجاور آن شده بود، تیم امدادی پس از قطع برق و گاز ، بااستفاده از سیستم تنفسی وارد منزل شده و بوسیله تجهیزات اطفایی از جمله AFT و چندین رشته آبدهی حریق را اطفا کردند و در پایان تخلیه دود و جداسازی وسایل سوخته انجام شد.

 

کل این عملیات اطفایی 37 دقیقه به طول انجامید.

همچنین روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گزارش دادکه:در ساعت 21:5 دقیقه گزارش مورد غرق شدن شخص در استخر یک آپارتمان در بولوار شهید رجایی از طریق تماس شهروندان با سامانه 125 به مرکز فرماندهی اعلام شد و تیم امدادی از ایستگاه چهار به سرعت به محل حادثه شتافتند.

عباس کوچک پور فرد فرماند هایستگاه چهاردر این باره گفت : پس از حضور مشاهده شد مرد 41 ساله ای در استخر آپارتمان سقوط کرده  و غرق شده بود. علت اصلی حادثه در دست بررسی است ولی به گفته شاهدان عدم تعادل و سقوط فرد در استخر علت مرگ وی بوده است.

کوچک پور ادامه داد : شهروندان عزیز به هيچ وجه به تنهايي اقدام به آب تني و شنا ننمایند چون در صورت گرفتگي عضلاني و غرق شدن كسي براي كمك نخواهد بود.

دو حلقه مار سمی از نوع پلنگی و عروس توسط آتش نشانان شیراز به دام افتادند.

به گزارش راک نیوزاز شیراز ، در ساعت 18:25 دقیقه روز گذشته گزارش مشاهده یک مار در حیاط منزل مسکونی آتش نشانان از ایستگاه هفت را به محل اعلام شده در شهرک نصرآباد روانه کرد.

 تیم امداد حیات وحش سازمان پس از حضور و جستجوی محل ، یک حلقه مار افعی پلنگی را بوسیله مارگیر به دام انداخت.

همچنین در عملیات مشابه دیگر آتش نشانان ایستگاه 11 ، یک حلقه مار عروس را در سالن پذیرایی یک منزل مسکونی در خیابان 9دی به دام انداخته و به منظور برگرداندن به زیستگاه طبیعی اش به ایستگاه انتقال دادند.

 

 



تاریخ انتشار : 3 شهریور 1395 20:11



» اخبار مرتبط:

  • آتش سوزی درکارخانه تولید نوشابه در شیراز 6000بطری نوشابه در آتش سوخت
  • درشیراز رخ داد:اتصال برق لوازم خانگی، منزل مسکونی را در آتش سوزاند+عکس
  • مار افعی سرگردان در خیابان به دام افتاد + عکس
  • نخستین حوادث پایتخت در سال جدید
  • آتش سوزی در جمعه بازار یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام