مشروح اخبار


» تغییر موضع برانکو ؛رضاییان در تخت جمشید پرسپولیسی شد



به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز از شیراز ؛ در شرایطی که تا چند روز گذشته برانکو ایوانکوویچ مخالفت های چندین باره خود با بازگشت رامین رضاییان را اعلام داشته و خواهان انتقال قرضی او به تیم دیگری بود حالا مواضع سرمربی کروات سرخ ها تغییر کرده و او از تصمیم گیرنده بودن باشگاه درباره این بازیکن خبر داده است. دلجویی که جواب نداد رضاییان که با پرداخت چهل هزار دلاری هدایتی به ریزه اسپور قراردادش را با این تیم ترکیه ای فسخ کرد از ابراز تمایل های مکرر خود برای بازگشت خبر می داد. وساطت کریمی و پروین و تلاش باشگاه برای بسترسازی در فضای هواداری نهایتا منجر به عقد قرارداد دو ساله بین رضاییان و پرسپولیس شد.

 

او در حالی قراردادش را تمدید کرد که برانکو مدام عنوان می کرد موافق بازگشت این ملی پوش نیست وبرای توجیه چنین مخالفتی هم پربودن لیست را بهانه می کرد. رضاییان یک رور پس از تمدید و توافق با طاهری راهی ورزشگاه شهید کاظمی شده و تلاش کرد با دلجویی و عذرخداهی نظر سرمربی کروات را تغییر دهد.

برانکو که از سوی رسانه ها متهم به تحمیل پذیری و ورود بازیکنان جدید به تیم با انتخاب باشگاه و وتوی تصمیماتش بود برای اینکه نشان دهد استقلال کاملی دارد بارها تاکید کرد همه نفرات با انتخاب نهایی او جذب شده اند.مخالفت با بازگشت رضاییان هم همچون ماجرای فصل پیش جذب نشدن سیدجلال حسینی جلوه می کرد اما..... آغاز پیگیری های آقای گل وقتی اردوی تیم ملی در فلورانس ایتالیا برپا شد تماس های چندین باره طارمی با ترکاشوند هم آغاز شد: رامین خیلی پشیمان است.نیاز به کمک دارد.بازیکن کارآمدی است.با طاهری صحبت کنید تا زمینه بازگشت رامین فراهم شود.

وقتی هم این ماجرا رسانه ای شد برانکو تاکید کرد بهتر است طارمی سرش به کار خودش باشد.

برانکو البته چند روز پیش حرفهایش درباره طارمی را تعدیل کرده و موضع ملایم تری در قبال مهاجم گلزن تیمش گرفت. رضاییان اما امیدوار بود که برمی گردد. او به همین دلیل مذاکرات خود با تراکنور را متوقف کرده و پیغامش به تراکتوری ها،سپاهان،ذوب اهن و حتی سایپا این بود که احتمالا برمی گردم پرسپولیس و اگر بازگشتم قطعی نشد مذاکره می کنیم. علت دلگرمی و امیدوراری رامین هم این بوده که از باشگاه به او گفته اند طاهری قصد دارد بی سروصدا موافقت برانکو را جلب کرده و زمینه بازگشت ات را فراهم کند.

برانکو در شیراز نرم شد طبق اخبار دریافتی طاهری در سفر به شیراز و در جلسه ای که در تخت جمشید داشت، مفصل با برانکو حرف زده و نظر موافقش را دریافت کرده است. به همین دلیل است که حالا برانکو می گوید:درباره رامین باشگاه تصمیم می گیرد. موضع باشگاه هم که کاملا مشخص است و فقط می ماند این معما که قرارداد کدام باریکن فسخ می شود تا لیست برای بازگشت رضاییان خالی شود.

حالا طاهری هم گفته:تکلیف رضاییان مشخص می شود. همه این حرفها در حالی مطرح می شود که چیزی نمانده بود رضاییان به تراکتور برود و حتی قرارداد دو ساله جدید هم پاره شده و طاهری رامین را متهم کرده بود به اینکه او عرق پرسپولیسی نداشته و حاصر به انتقال قرضی نیست.

حالا اما رضاییان در یکقدمی پرسپولیس است.او به احتمال برمی گردد و البته ابتدا باید دید گولچ قربانی می شود تا لیست خالی شود یا بازیکن دیگری.

+ کاپ




تاریخ انتشار : 4 شهریور 1395 22:29



» اخبار مرتبط:

  • کیک تولد ۷۰۰هزارتومانی برای برانکو!+عکس
  • برانکو ایوانکوویچ در میان دختران ایرانی+عکس
  • سه امتیاز شیرین پرسپولیس از گرمای اهواز
  • دو پرسپولیسی خواستار فسخ قرارداد شدند!
  • با بازیکنان جدید پرسپولیس آشنا شوید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام