مشروح اخبار


» جهاددانشگاهی بندرعباس بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد



دکترسید محمد میرحسینی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی-کاربردی متولی نظام آموزش عالی علمی-کاربردی و آموزش های مهارت محور است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می‌شود.


به گزارش راک نیوز از هرمزگان ؛ رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد‌دانشگاهی بندرعباس گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت در پذیرش دوره های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 1395 منحصراً به صورت اینترنتی، از 7 شهریور آغاز می شود.

 

دکترسید محمد میرحسینی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی-کاربردی متولی نظام آموزش عالی علمی-کاربردی و آموزش های مهارت محور است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می‌شود.

 

وی افزود: هدف دانشگاه جامع، بالابردن سطح مهارت و معلومات شاغلین بخش های مختلف، تربیت نیروی ماهر و فراهم آوردن موجبات مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی برای آموزش نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است و خوشبختانه در سالهای اخیر با شناخت بیشتر مردم نسبت به این دانشگاه و وضعیت بازار کار برای رشته های با شیوه آموزشی مهارتی، گرایش به سمت دانشگاه علمی کاربردی افزایش داشته است.

 

میرحسینی تصریح کرد: مرکز آموزشی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس، که از مراکز پیش رو و قدیمی هرمزگان محسوب می شود؛ در مهرماه سال جاری در 11 کد رشته مختلف در زمینه های فناوری اطلاعات، نرم افزار، عمران و شهرسازی، حقوق، حسابداری، امور گمرکی و ایمنی و حفظت کار دانشجو می پذیرد که پذیرش دانشجو در کلیه رشته ها بدون آزمون است.

 

وی ادامه داد: کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (که از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانیww.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 1395 اقدام کنند. ضمن اینکه امکان مشاوره تحصیلی و ثبت نام حضوری در خود مرکز نیز وجود دارد.

 

به گزارش ایسنا، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس وابسته به موسسه آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی است که در حال حاضر با بیش از 1500 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی به فعالیت خود ادامه می دهد. گفتنی است، این مرکز در سال گذشته، یکی از مراکز آموزشی برتر موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در سطح کشور بوده است.

+ایسنا



تاریخ انتشار : 6 شهریور 1395 16:39



» اخبار مرتبط:

  • ظریفی:دانشگاه علمی- کاربردی دانشگاهی مستقل از دولت بوده و نیازی نیز به دولت ...
  • اضافه شدن پنج رشته جدید در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد یاسوج
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
  • علمی کاریردی جهاد دانشگاهی از اول مهرماه پذیرش دانشجو دارد
  • ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع از فردا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler