مشروح اخبار


» شگرد آقای مدیرکل برای راضی نگه داشتن مردم سوق؛هرکی را شما بگید!!



جاده سوق به دهدشت وبلعکس که درخوشبینانه ترین حالت طول آن حدود10کیلومترمیباشدوقریب یک دهه ازسرنوشت نامعلوم آن میگذرد، برای ثبت شدن در گینس هیچ چیزی کم ندارد.

 


جاده سوق به دهدشت وبلعکس که درخوشبینانه ترین حالت طول آن حدود10کیلومترمیباشدوقریب یک دهه ازسرنوشت نامعلوم آن میگذرد، برای ثبت شدن در گینس هیچ چیزی کم ندارد.

به گزارش راک نیوز از سوق ؛حسن فدایی عصر روز شنبه در دیدار مردمی استاندار و مسؤولان با مردم سوق در ابتدای سخنانش از مردم این بخش به خاطر وضعیت جاده ارتباطی معذرت‌خواهی کرد و اظهار داشت: قصور حقیر را ببخشید.

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های استاندار در فراهم شدن زیر ساخت‌های راه تصریح کرد: امیدوارم به این پروژه توجه ویژه و تأمین اعتبار شود تا بتوانیم آرزوی دیرینه مردم سوق را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های ملی از اعتبارات ملی در وزارت‌خانه تزریق می‌شوند افزود: اعتبارات تملک دارایی استان هم در شورای استان مصوب و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در فصول مشخص و توزیع می‌شود.

فدایی طول پروژه را 10 کیلومتر دانست و با بیان اینکه اگر در کارهای اجرایی برنامه‌ریزی داشته باشیم قطعاً موفقیت حاصل می‌شود ادامه داد: این پروژه در 2 قطعه آغاز و حفاری انجام شد که باعث وقوع تصادف در محور شده است.

وی در تشریح جزئیات جاده گفت: پروژه تا سال 93 به عنوان جاده دهدشت،سوق و لنده تعریف شده بود و تا پایان برنامه چهارم همه اعتبارات برای این پروژه 35 کیلومتری 900 میلیون تومان بود.

فدایی با اشاره به تقسیم پروژه به دو محور افزود: سال 93 محور سوق به دهدشت جداسازی و سوق به لنده حذف شد.

وی اعتبارات سال 93 پروژه را 2 میلیارد و 270 میلیون تومان دانست و با بیان اینکه از این مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان پرداخت شد بیان کرد: دو پیمانکار در دو قطعه کار می‌کنند و بیش از 2 میلیارد تومان مطالبه دارند.

فدایی کمبود اعتبارات را مانع اجرای پروژه خواند و گفت: ما به عنوان دستگاه اجرایی در صورت تأمین اعتبار توانایی کار کردن داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر پیمانکار توانمندی که مردم سوق پیشنهاد دهند و از توانایی کار او اطمینان داشته باشند به عنوان پیمانکار جدید جایگزین و پروژه به وی واگذار می‌شود.

به گزارش راک نیوز ،این اظهارات مدیرکل راه وشهرسازی چیزی جز یک حرکت احساسی نبوده و انتخاب پیمانکار اگر قراربوده توسط مردم سوق قراربگیرد باید توضیح داده شود که چرا دوپیمانکار قبلی ازاین روش انتخاب نشدندو اگر راه و شیوه انتخاب پیمانکار از طریق مناقصه و طی روند قانونی باید صورت پذیرد بنابراین شایسته نیست مدیرکل راه وشهرسازی برای دل خوش کردن مردم ،عدم تامین بودجه دراینده ویا کندی پیشرفت را به گردن مردم وپیمانکاری که آنها انتخاب نمودندنهاده و برای فرار از مسئولیت احتمالی این تاخیر اصطلاحا توپ را در زمین مردم شهر سوقی بندازد که به اندازه کیلومتر به کیلومتر این جاده در طی سالیان گذشته عزیزان خود را ازدست داده اند.

 



تاریخ انتشار : 7 شهریور 1395 05:09



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد:تکمیل پروژه پاتاوه دهدشت ۲۲۰ میلیار ...
  • دکترخادمی:می‌توان در جهت رفع مشکلات مردم بخش سوق تلاش کرد
  • قطعه دوم جاده پاتاوه - دهدشت امسال به بهره برداری می رسد
  • مهندس حسینی‌نسب خبرداد:راکد ماندن جاده دهدشت-پاتاوه موجب بیکاری 600 نفر شده ...
  • ترکان: زور قرارگاه خاتم زیاد است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler