مشروح اخبار


» 9دستگاه اجرایی برتر هرمزگان در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی معرفی شدند+اسامی



رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان گفت: دستگاههای اجرایی استان در شاخص های عمومی ،تخصصی ،نماز ،خدمت به ایثار گران و جانبازان ، تعامل با حاکمیت و مدیریت و رابطین دولت و ملت برتر شدند.
صالح دریانورد افزود: در شاخص های عمومی و تخصصی نه دستگاه برتر شناخته شدند که ملاک های ارزیابی آنها تکریم ارباب رجوع ، اصلاح ساختار دولت و افزایش پوشش خدمات بود.


به گزارش راک نیوز از بندرعباس ؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان گفت: دستگاههای اجرایی استان در شاخص های عمومی ،تخصصی ،نماز ،خدمت به ایثار گران و جانبازان ، تعامل با حاکمیت و مدیریت و رابطین دولت و ملت برتر شدند.
صالح دریانورد افزود: در شاخص های عمومی و تخصصی نه دستگاه برتر شناخته شدند که ملاک های ارزیابی آنها تکریم ارباب رجوع ، اصلاح ساختار دولت و افزایش پوشش خدمات بود. 

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب شهری ،سازمان صنعت معدن تجارت ، تامین اجتماعی در شاخصهای عمومی و تخصصی به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.
دبیر نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان افزود: در شاخص تخصصی هم شرکت برق منطقه ای ، سازمان انتقال خون و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان معرفی شدند.
صالح دریانورد گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیز داری ، توسعه و نوسازی مدارس و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در شاخص عمومی برتر معرفی شدند.
سازمان جهاد کشاورزی، فرمانداری بندرعباس کمیته امداد امام خمینی ، شرکت نفت ، شرکت توزیع برق اداره کل فرودگاهها ،دانشگاه هرمزگان ، گمرکات و صدا وسیمای مرکز خلیج فارس هم به ترتیب در شاخصای تک محور در حوزه های نماز ، خدمات به ایثار گران و جانبازان ، تعامل با حاکمیت و دولت و رابطین دولت و ملت برتر معرفی شدند.
همچنین در این جشنواره فرمانداران پارسیان ، بندرلنگه و جاسک هم به عنوان فرمانداران نمونه معرفی شدند.
در این جشنواره از سه بخشدار گافر و پارامون شهرستان بشاگرد ،احمدی حاجی آباد و بخش مرکزی قشم هم تقدیر شد.
در بخش رسانه نیز صدا و سیمای مرکز خلیج فارس ،روزنامه صبح ساحل ، تجارت جنوب ،آوای خلیج فارس برتر معرفی شدند.
استاندار هرمزگان هم در این همایش با اشاره به مسئولیت مهم دستگاههای اجرایی گفت: خدمتگزاری به مردم امانتی است که در مدت زمان معینی باید به نحو مطلوب ادا شود .
جاسم جادری افزود: از تمام دستگاه های اجرایی استان رضایت دارم و همه این دستگاهها نمونه هستند .
وی با اشاره به اینکه هرمزگان به اندازه 8 استان کشور در آمد دارد گفت: در تسهیل کارها و خدمات نباید بر مردم منت گذاشت .



تاریخ انتشار : 8 شهریور 1395 16:20



» اخبار مرتبط:

  • اعلام نتایج رسمی انتخابات درهرمزگان +اسامی
  • نامی از گچساران درمیان برترین های نفتی نیست! +تصاویر
  • دومین جشنواره برفی دنا با معرفی برترین ها پایان یافت
  • مدیرعامل نفت و گاز گچساران مدیر برتر کشور شد
  • روابط عمومی های برتر صنعت، معدن وتجارت معرفی شدند /کهگیلویه وبویراحمد دوم ش ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler