مشروح اخبار


» با گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک6هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند



مدیرعامل شرگت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز اول طرح گازرسانی به روستاهای قلعه رئیسی و دیشموک در سال 94 آغاز شد گفت: با اجرای این طرح 105 روستا در مسیر این طرح با جمعیتی بیش از 6 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.


با گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک6هزارخانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند

مدیرعامل شرگت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز اول طرح گازرسانی به روستاهای قلعه رئیسی و دیشموک در سال 94 آغاز شد گفت: با اجرای این طرح 105 روستا در مسیر این طرح با جمعیتی بیش از 6 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

هوشنگ صیدالی در گفتگو با راک نیوز در تشریح کارهای دولت تدبیر و امید در بحث گاز رسانی با بیان اینکه، بهره مند شدن مردم روستا از نعمت گاز، جزو وظایف ماست، گفت: عملیات گازرسانی به 105 روستای قلعه رئیسی و دیشموک در حال اجراست.

وی اضافه کرد: این شهر ها با جمعیتی بیش از 6 هزار خانوار در 70 کیلومتری شهر دهدشت واقع شده که به دلیل موقعیت خاص جغرافیای این شهر ها و سخت گذر بودن این مناطق تاکنون گازرسانی نشده بودند.

صیدالی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز اول این طرح در سال 94 آغاز شد گفت: با اجرای این طرح 105 روستا در مسیر این طرح با جمعیتی بیش از 6 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد: کار گازرسانی به این روستاها تاکنون70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 70 میلیارد ریال تاکنون برای اجرای این طرح هزینه شده است.

صیدالی ابراز کرد: 400 میلیارد ریال اعتبار، امسال برای گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک در نظر گرفته شده است.

وی طول فاز اول این طرح را 9 کیلومتر اعلام کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار این طرح در سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: 170 میلیارد ریال از اعتبارات سالجاری این شرکت، تاکنون برای انجام فعالیت های عمرانی جذب شده است.

صیدالی افزود: بودجه تصویب شده این شرکت در سالجاری 740 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته رشد حدود یک و نیم برابری داشته است.

وی بیان کرد: 400 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته به طرح های شرکت گاز استان اختصاص یافته بود که از این میزان 75 درصد جذب شد

صیدالی تعداد طرح های در دست اجرای این شرکت را 13 مورد اعلام کرد و گفت: این طرح ها 15 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تعداد مشترکان گاز در کهگیلویه و بویراحمد را حدود 94 هزار مشترک اعلام کرد و افزود: از این تعداد مشترک حدود 36هزار خانوار آن روستایی هستند.



تاریخ انتشار : 14 شهریور 1395 17:25



» اخبار مرتبط:

  • مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد: برخورداری 99 درصدی خانوار شهری کهگی ...
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد :در دولت تدبیر و امید 185 روستای کهگی ...
  • رئیس شرکت گاز ناحیه گچساران و باشت :گاز رسانی به156 خانوار روستایی در سفر ه ...
  • آماری واقعی اما دردناک! / ۶۰ درصد جمعیت روستایی کهگیلویه و بویراحمد گاز ندا ...
  • 92 پایان بی گازی در کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام