مشروح اخبار


» نشست استانداران منطقه 2 کشور در یاسوج +جزئیات بیشتر



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانداران و معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداری های فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در این کارگروه حضور دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کارگروه با حضور ...


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج مرکز این استان فردا پنجشنبه میزبان کارگروه استانداران منطقه 2 با حضور معاون وزیر کشور است.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ مجید محنایی روز چهارشنبه اظهار داشت: این گونه کارگروهها با توجه به ماهیت، حجم و گستردگی وظایف وزارت کشور در ابعاد مختلف، نقش تاثیرگذاری در اجرای سیاست های عمومی دولت دارد.
وی ادامه داد: برای تحقق برنامه های دولت با رویکرد توسعه منطقه ای این کارگروه ها تشکیل و نشست های آن به صورت دوره ای برگزار می شود.
وی گفت: استانداران و معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداری های فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در این کارگروه حضور دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کارگروه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در یاسوج برگزار می شود.
محنایی عنوان کرد: موضوع های اساسی از قبیل شناسایی وظایف قابل واگذاری از ستاد دستگاههای اجرایی به واحدهای استانی، دستورالعمل تشکیل کارگروه توسعه مدیریت استانداری ها، چارت جدید سازمانی استانداری ها و شرح وظایف مطرح در این کارگروه یک روزه مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
وی ابراز داشت: اهداف اصلی تشکیل این کارگروه شامل تعامل بین ستاد و مناطق، وحدت رویه در اجرای قوانین و مقررات، هماهنگی در اجرای سیاست های عمومی دولت، استفاده بهینه از تجارب استانها، هم اندیشی در زمینه مسائل مهم منطقهای و تقویت نقش استانها در تصمیم گیری های ملی و استانی و تبادل تجربیات بخش از برنامه هاست.



تاریخ انتشار : 17 شهریور 1395 21:47



» اخبار مرتبط:

  • پایان شایعات در ساختان استانداری /معاون استاندار ابقاء شد+متن حکم
  • انتصاب جدید در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد
  • دو انتصاب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد /ازمعاونت اقتصادی تا مشاور دانش ...
  • باقرپور معاون برنامه‌ ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler