مشروح اخبار


» رئیس اداره بهزیستی باشت خبر داد:خرید بیش از 700 میلیون ریال تجهیزات پزشکی مورد نیاز مددجویان بهزیستی باشت



رئیس اداره بهزیستی شهرستان باشت گفت: در راستای خدمات‌رسانی به مددجویان و معلولان تحت حمایت بهزیستی باشت 748 میلیون ریال تجهیزات بهداشتی و پزشکی خریداری و در اختیار آنها قرار گرفت.


رئیس اداره بهزیستی باشت خبر داد:خرید بیش از 700 میلیون ریال تجهیزات پزشکی مورد نیاز مددجویان بهزیستی باشت

رئیس اداره بهزیستی شهرستان باشت گفت: در راستای خدمات‌رسانی به مددجویان و معلولان تحت حمایت بهزیستی باشت 748 میلیون ریال تجهیزات بهداشتی و پزشکی خریداری و در اختیار آنها قرار گرفت.

بهگام بازیار در گفت‌وگو با راک نیوز، با اشاره به وظایف و مأموریت‌های سازمان بهزیستی گفت: همانطور که از نام سازمان بر می‌آید تلاش برای بهتر زیستن اقشار آسیب‌پذیر جامعه مهمترین و شاید اساسی‌ترین مأموریت سازمان بهزیستی است.

وی افزود: در شهرستان باشت قریب به یکهزار و 19 نفر مددجو، معلول، پشت نوبت و مستمری‌بگیر سازمان بهزیستی هستند که سالانه خدمات قابل توجهی دریافت می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان باشت تصریح کرد: خدمات‌رسانی به افراد تحت حمایت سازمان تحت عناوین مختلف از جمله پرداخت کمک هزینه، ساخت مسکن، پرداخت جهیزیه و... انجام می‌شود.

وی در ادامه به وضعیت مسکن معلولان در شهرستان باشت اشاره و خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان شهرستان و بنیاد مسکن برای خانواده‌های دو و سه معلولی در شهرستان باشت مسکن احداث می‌شود.

بازیار افزود: احداث مسکن با پرداخت تسهیلات 300 میلیون ریالی بلاعوض و 150 میلیون ریال قرض‌الحسنه برای خانواده‌های دو و سه معلولی انجام می شود.

وی گفت: 19 خانوار دارای چند معلول در شهرستان تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

بازیار به بحث وسایل مورد نیاز مددجویان اشاره و ابراز داشت: بالغ بر 748 میلیون ریال تجهیزات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز مددجویان خریداری و تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: مهمترین اقلام خریداری شده تشک مواج، تخت بیمارستانی، لوازم پزشکی از جمله سمعک، عصا و ویلچر بوده که پس از خرید در میان مددجویان و معلولان توزیع شده است.



تاریخ انتشار : 25 شهریور 1395 17:15



» اخبار مرتبط:

  • معاون بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: 150 معلول ضایعه نخاعی تحت پوشش ب ...
  • شناسایی18هزار معلول در کهگیلویه وبویراحمد
  • 532 واحد مسکونی مهر به معلولان گچساران واگذار خواهد شد
  • پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جوانان لنده‌ای
  • حمایت بهزیستی کهگیلویه از89 نفردانشجوی معلول
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler