مشروح اخبار


» اعدام، فرجام رابطه پنهاني مرد متاهل



راک نیوز : مرد متاهلي كه براي پنهان نگه داشتن رابطه پنهاني خود دختر جواني را به قتل رسانده بود حكم قصاص خود را دريافت كرد.

به گزارش شرق اين پرونده از چهار‌سال قبل با پيدا شدن جنازه دختري 22‌ساله به نام ساناز به جريان افتاد. جسد اين دختر در خودرواش كه كنار خياباني در شيراز پارك بود، پيدا شد و ماموران بعد از انجام بررسي‌هاي اوليه هيچ نشانه‌اي از جراحت يا آثار ديگري كه بر وقوع درگيري دلالت داشته باشد، نيافتند اما به دليل مشكوك بودن مرگ ساناز پيكر او را به پزشكي قانوني تحويل دادند. چندي بعد متخصصان اين سازمان اعلام كردند دختر جوان به علت مصرف بيش از حد داروي قلب جان باخته است. ماموران در ادامه سراغ خانواده ساناز رفتند و با پرس‌وجو از آنها مطمئن شدند اين دختر هيچ بيماري قلبي نداشت و دارو نيز مصرف نمي‌كرد. بنابراين دو احتمال وقوع قتل و خودكشي مطرح شد. از آنجا كه ساناز ظاهرا ناراحتي يا افسردگي نداشت و روز حادثه نيز به والدين خود اعلام كرده بود براي انجام كاري مهم از خانه خارج مي‌شود فرضيه خودكشي مردود تشخيص داده شد و كارآگاهان ويژه مبارزه با قتل در ادامه با بررسي زندگي خصوصي مقتول پي بردند او با مردي به نام ياسر در ارتباط بود و قبلا آن دو تصميم داشتند با هم ازدواج كنند اما به تازگي بروز اختلافاتي سبب شده بود ساناز از نشستن پاي سفره عقد منصرف شود.

تجسس‌هاي پليس درباره ياسر فاش كرد او با اينكه مردي متاهل است بعد از آشنايي با ساناز خودش را مجرد معرفي كرده و اين دختر را فريب داده اما سرانجام دستش رو شده بود. افشاي اين جزييات باعث شد مرد متاهل بازداشت شود.

او كه ابتدا منكر قتل بود بعد از تناقض‌گويي و داستان‌سرايي‌هاي متعدد بالاخره به كشتن دختر مورد علاقه‌اش اقرار كرد و گفت: «من به ساناز علاقه داشتم و مي‌خواستم با او ازدواج كنم اما وي وقتي فهميد دروغ گفته‌ام و متاهل هستم ديگر حاضر نشد به رابطه‌اش با من ادامه دهد. خيلي او را دوست داشتم و به هيچ قيمتي نمي‌خواستم وي را از دست بدهم به همين سبب سعي كردم با خواهش و التماس او را راضي به ادامه رابطه كنم. وقتي به هدفم نرسيدم از در تهديد وارد شدم اما اين ترفند هم فايده‌اي نداشت و ساناز گفت اگر باز هم مزاحمش شوم همه چيز را به همسرم خواهد گفت. اگر او اين كار را مي‌كرد زندگي‌ام از هم مي‌پاشيد براي همين نقشه قتل ساناز را طراحي كردم.»

متهم به قتل ادامه داد: «روز حادثه به اين بهانه كه مي‌خواهم براي آخرين‌بار با وي صحبت كنم قرار ملاقات گذاشتم. از قبل مقدار زيادي داروي قلب خريده و در نوشابه حل كرده بودم آن را به خورد ساناز دادم و وقتي او از حال رفت فرار كردم.»

بازپرس جنايي بعد از تكميل تحقيقات پرونده را در اختيار قضات دادگاه كيفري استان فارس قرار داد. در جلسه رسيدگي به اتهام ياسر، ابتدا نماينده دادستان جزييات ماجرا را تشريح كرد و سپس اولياي دم مقتول اعلام كردند خواستار قصاص متهم هستند در ادامه مرد جوان با ايستادن در جايگاه خودش را بيگناه معرفي كرد و گفت اعترافاتش در مرحله بازپرسي كذب است با اين وجود هيات قضات بعد از شور با توجه به مدارك موجود وي را گناهكار شناختند و بر قصاص او حكم دادند.



تاریخ انتشار : 15 مرداد 1391 00:32



» اخبار مرتبط:

  • باجناق را كشتند تا رابطه پنهاني را مخفي نگه دارند
  • انتقامی عجیب/ پدر زن، داماد را با خودرو زير گرفت
  • مجازات اعدام دو چوپان به اتهام تعرض به زن مطلقه
  • زن سوم، شوهرش را به «ميهماني مرگ» كشاند
  • محاكمه دو كارمند سازمان امدادي به اتهام تعرض
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler