مشروح اخبار


» ترافیک آنلاین شیراز را در گوگل مپ ببینید!+عکس



چند ماهی است که سرویس نقشه گوگل که بر بستر تلفن های هوشمند و وب ارایه شده، امکان نمایش ترافیک بصورت لحظه ای در شهرهای کشورمان را فعال کرده و که بسیار دقیق و کاربردی است و می تواند در انتخاب مسیرهایی با کمترین ترافیک کمک حال شهروندان باشد  


با استفاده از گوگل مپ می توانید ترافیک آنلاین معابر شیراز را دیده و بهترین مسیر را انتخاب کنید.

به گزارش راک نیوز از شیراز، چند ماهی است که سرویس نقشه گوگل که بر بستر تلفن های هوشمند و وب ارایه شده، امکان نمایش ترافیک بصورت لحظه ای در شهرهای کشورمان را فعال کرده و که بسیار دقیق و کاربردی است و می تواند در انتخاب مسیرهایی با کمترین ترافیک کمک حال شهروندان باشد.

 

برای استفاده از این ابزار گوگل می توانید از این لینک وارد نقشه گوگل برای صفحات وب شوید و یا با استفاده از اپلیکیشن موبایل گوگل مپ در گوشی های اندروید و ios ، به نرم افزار گوگل مپ دسترسی پیدا کنید.

 

نقشه را باز کرده و با جست و جوی “شیراز” به نقشه شیراز دسترسی پیدا کنید که البته معمولا گوگل با استفاده از gps و IP شما مکان حضور شما رو بصورت خودکار پیدا می کند.

با استفاده از فهرست کناری می توانید به گزینه های مختلف، دسترسی پیدا کنید که برای نمایش ترافیک آنلاین برروی آیکون چراغ راهنمایی کلیک کنید. پس از فعال کردن این گزینه، ترافیک در نقاط مختلف شهر به نمایش درمی آید که رنگ زرشکی به معنای ترافیک سنگین قفل شده، رنگ قرمز به معنای ترافیک سنگین، رنگ نارنجی به معنای ترافیک نیمه سنگین و رنگ سبز به معنی ترافیک روان است.

ترافیک آنلاین شیراز را در گوگل مپ ببینید!+عکس
ترافیک آنلاین شیراز را در گوگل مپ ببینید!+عکس

علاوه بر نمایش ترافیک بصورت آنلاین، گوگل این امکان را فراهم آورده تا بهترین برای مقصد شما کم ترافیک ترین مسیر را معرفی کرده و به شما نمایش دهد که برای استفاده از این ابزار می توانید با استفاده از آیکون فلش یا خودرو به تعیین مبدا و مقصد خود بپردازید.

 



تاریخ انتشار : 1 مهر 1395 00:28



» اخبار مرتبط:

  • خیل عظیم کاروان تبلیغاتی عبدالرضا مرادی و ترافیک در مسیر گچساران شیراز
  • سوء استفاده از گوسفند برای ورود به طرح ترافیک! +عکس
  • ترافیک نیمه سنگین در خروجی محورهای شیراز
  • ترافيک سنگين در 2 محوراصلي کهگيلويه و بويراحمد
  • استاندارکهگیلویه وبویراحمد:ترویج مصرف ماهی راه‌حل کاهش ترافیک
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام