مشروح اخبار


» كشته شدن كودك پنج‌ساله توسط سگ‌هاي ولگرد در شیراز +جزئیات



فرماني با اشاره به هياهويي كه بر سر سگ‌هاي ولگرد و رفتار ناشايستي كه عده‌اي مجهول‌الهويه انجام داده و به سگ‌كشي معروف شد، گفت: اگرچه رفتار بد با حيوانات از نظر ما كاملا مذموم و ناپسند است اما چرا امروز كه يك كودك توسط سگ‌هاي ولگرد تكه تكه شده، هيچ كسي پاسخگو نيست؟!!


رئيس شوراي اسلامي روستاي سلطان‌آباد گفت: يك كودك 5 ساله روز 29 شهريور، توسط سگ‌هاي ولگرد مورد حمله قرار گرفت كه به‌دليل شدت جراحات، فوت كرد.

 

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ سعيد فرماني در گفت و گو با ايسنا ،افزود: اين دختربچه حوالي بعداز ظهر روز 29 شهريور از درب منزل خارج شده كه بلافاصله سگ‌هاي ولگرد به او حمله كرده و آسيب‌هاي جدي به دست‌ها، پاها، صورت و بدن او وارد مي‌كنند.

 

او گفت: علي‌رغم انتقال سريع كودك به درمانگاه ابوذر غفاري و بعد از آن به بيمارستان، به دليل شدت جراحات وارده اين كودك معصوم فوت كرد.

 

فرماني با اشاره به هياهويي كه بر سر سگ‌هاي ولگرد و رفتار ناشايستي كه عده‌اي مجهول‌الهويه انجام داده و به سگ‌كشي معروف شد، گفت: اگرچه رفتار بد با حيوانات از نظر ما كاملا مذموم و ناپسند است اما چرا امروز كه يك كودك توسط سگ‌هاي ولگرد تكه تكه شده، هيچ كسي پاسخگو نيست؟!!

 

او با بيان اينكه سگ‌هاي ولگرد و افزايش شمار آنان در اطراف روستاي سلطان‌آباد، آسايش را از خانواده‌هاي ساكن اين روستا سلب كرده است، گفت: يكي دو روز قبل هم سگ به يك كودك 8 ساله كه براي خريد نان به نانوايي رفته بود، حمله كرده و هم‌اينك او هنوز در شوك بسر مي‌برد.

 

فرماني گفت: 2 سال قبل ما اقدام به جمع‌آوري و ساماندهي سگ‌هاي ولگرد با همكاري و نظارت يك دكتر دامپزشك به‌نام دكتر زماني كرده و سگ‌ها را به سايتي در زرقان انتقال داده و در شرايطي مناسب نگهداري مي‌كرديم.

 

رئيس شوراي اسلامي روستاي سلطان‌آباد گفت: بعد از اينكه موضوع سگ‌كشي مطرح شد و ما شاهد تحصن در كشورهاي مختلف دنيا و ايران و سفر رئيس سازمان حفاظت محيط زيست به فارس بوديم، براي من هم مشكلاتي ايجاد و موضوع جمع‌آوري سگ‌هاي ولگرد رها شد.

 

فرماني با بيان اينكه كاش امروز هم همان گروه‌هاي نگران و حامي حيوانات، در مورد تكه تكه شدن يك دختربچه، واكنش نشان مي‌دادند، گفت: روستاي سلطان‌آباد 15 هزار سكنه دارد و يكي از معضلات ما جمع‌آوري زباله است.

 

او با بيان اينكه ظروف و كيسه‌هاي زباله‌ توسط سگ‌هاي ولگرد پاره و در سطح روستا پخش مي‌شود، گفت: علي‌رغم آنكه ماهيانه حدود 8 ميليون تومان براي جمع‌آوري زباله از محل خودياري مردم هزينه مي‌كنيم، اما به‌دليل وجود سگ‌هاي ولگرد، اين روستا با مشكلات عديده‌اي روبرو است.

 

فرماني تردد سگ‌هاي ولگرد خصوصا در ساعات بعداز ظهر و شب را يكي از مشكلات عديده اين روستا اعلام و اضافه كرد: متاسفانه علي‌رغم مكاتبات فراوان، هيچ دستگاهي ما را براي چاره‌انديشي اين مشكل ياري نمي‌دهد.

 

رئيس شوراي اسلامي روستاي سلطان‌آباد از رسانه‌ها دعوت كرد كه به اين روستا رفته و وضعيت را از نزديك مشاهده كنند و گفت: مردم اين روستا در معرض بيماري‌هاي مختلف هاري، سالك و ... هستند. لطفا به مسئولان بگوييد به فريادمان برسند.



تاریخ انتشار : 1 مهر 1395 16:54



» اخبار مرتبط:

  • پایان خونین دعوای خانوادگی درشیراز:خودکشي پسر جوان، پس از قتل پدر و مادر
  • شوخی یک روزنامه با نمایندگان مجلس: کاش استاند‌ار ما عوض شد‌ه بود‌
  • گله سگ های ولگرد درفرهنگ شهرشیراز! +عکس
  • کوه‌پیمایی صبحگاهی مقام‌معظم رهبری
  • صدور حكم جلب یک استقلالی به اتهام فساد اخلاقي!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler