مشروح اخبار


» رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:سه مرگ مشکوک به قتل در یاسوج خودکشی بوده



رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، آخرین وضعیت پرونده‌های سه مرگ مشکوک به قتل در یاسوج را تشریح کرد.                         


رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، آخرین وضعیت پرونده‌های سه مرگ مشکوک به قتل در یاسوج را تشریح کرد.  

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ سرهنگ خداکرم پاک‌روان در گفت‌وگو اختصاصی باخبرنگار ایلنا در یاسوج با تشریح سه مرگ مشکوک به قتل در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد که هر سه مرگ عنوان شده «خودکشی» بوده است.

وی گفت: هر سه حادثه مشکوک به قتل، به صورت حلقه‌آویز بوده و با طناب دار صورت‌گرفته و همگی "خودکشی" بوده است.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر مرگی که اتفاق می‌افتد و به پلیس گزارش می‌شود به عنوان فوت مشکوک محاسبه شده و پلیس، تحقیقات ویژه خود را انجام می‌دهد.

پاک‌روان با بیان اینکه حتی کسانی که در بیمارستان‌ها فوت می‌کنند به دیدگاه پلیس یک مرگ مشکوک است، اظهار داشت: قصور پزشکی نیز جزو برنامه‌های تحقیقاتی پلیس است.

وی با بیان اینکه پلیس ابتدا به دقت محل جرم را بررسی و سپس استعلامات لازم را از پزشکی قانونی دریافت و سایر برنامه‌های لازم را پیگیری و اجرا کرده تا به حصول نتیجه برسد، تصریح کرد: نظر نهایی پزشکی قانونی در زمان کالبدشکافی جسد برای ما بسیار اهمیت دارد و به همین خاطر دقت‌های لازم در این زمینه باید صورت گیرد.

پاک‌روان در ادامه به تشریح سه حادثه مرگ حلقه آویز شده در یاسوج در یک ماهه گذشته که شایعات فراوانی از قتل را نیز به همراه داشت، پرداخت و گفت: برای مرگ مشکوک یک مغازه‌دار که در خیابان جمهوری شغل کباب‌فروشی داشت، تحقیقات گسترده‌ بسیار فشرده‌ای به مدت 10 شبانه روز انجام گرفت که تقریبا به نتیجه نهایی رسیده‌ایم.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس آخرین کارهای کارشناسی صورت گرفته در حوزه پلیس آگاهی، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که او خود اقدام به «خودکشی» کرده است.

پاک‌روان در پاسخ به این سوال که شایعه شده است زن و مردی با هویت‌هایی معلوم اقدام به قتل این مغازه‌دار از طریق اخاذی در ازای پرداخت 50 میلیون تومان کرده‌اند؟ تاکید کرد که چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی گفت: چنین چیزی جز شایعه هیچ چیز دیگری نیست و ما با اطمینان کامل می‌گوئیم که مطالب مطرح شده در بازار و در بین مردم یاسوج در این زمینه جز شایعه، هیچ پایه و اساسی ندارد.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال ایلنا که گفته می‌شود مرگ دو جوان در جاده روستای سروک یاسوج هم قتل بوده و تعدادی دستگیر شده‌اند؟ نیز خاطرنشان کرد: چنین چیزی هم صحت ندارد و شایعه است.

پاک‌روان افزود: متاسفانه این دو جوان خودشان اقدام به خودکشی کرده و پلیس حتی مغازه‌داری که طناب دار را به آنان فروخته بود پیدا و بازجویی کرد.

وی با تاکید براینکه پرونده این سه مرگ تاکنون از دیدگاه پلیس آگاهی یاسوج، «خودکشی» است نه «قتل»، تصریح کرد: متاسفانه دامنه تحمل و صبر افراد کم شده و از سویی انتظارات نسبت به جامعه از سوی جوانان دوچندان شده است.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاهی خودکشی‌هایی را شاهد بوده‌ایم که با انگیزه‌های بسیار ضعیف شکل گرفته که برای خود ما نیز جای تعجب دارد. در اینکه چرا آستانه مردم نسبت به گذشته بسیار کم شده ما معتقدیم باید کارشناسان چنین چیزهایی را بررسی کنند اما مردم مطمئن باشند که تنها هدف پلیس، احساس راحتی و امنیت برای آنان است و در این بین از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

                       



تاریخ انتشار : 2 مهر 1395 01:52



» اخبار مرتبط:

  • ازدستگیری کیف قاپ های حرفه ای دریاسوج تا طلافروش مالخر!
  • سارق، سقف مغازه‌ها را سوراخ می‌کرد
  • سرقت از خودرو‌های مدل بالا با تیرکمان
  • دستگیری عامل انتشار مطالب غیراخلاقی و پلمب یک کافی‌نت متخلف در یاسوج
  • دستگیری عامل انتشار مطالب غیراخلاقی و پلمب یک کافی‌نت متخلف در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام