مشروح اخبار


» 25هزار دانش آموز گچسارانی در کلاس درس حاضر شدند



با فرارسیدن بهار علم و دانش و ماه مهربان مهر؛ 25 هزار دانش آموز؛ سال تحصیلی 96-95 را در یکهزار و 250کلاس درس در شهرستان گچساران آغاز کردند.


25هزار دانش آموز گچسارانی در کلاس درس حاضر شدند

با فرارسیدن بهار علم و دانش و ماه مهربان مهر؛ 25 هزار دانش آموز؛ سال تحصیلی 96-95 را در یکهزار و 250کلاس درس در شهرستان گچساران آغاز کردند.

با به صدا در آمدن ضرب آهنگ دلنشین زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان شهید بهشتی( استعدادهای درخشان) ؛ 25 هزار دانش آموز دختر و پسر سال تحصیلی جدید را در یکهزار و 250کلاس درس در شهرستان گچساران آغاز کردند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: همزمان با طلیعه سومین روز از ماه مهر؛12 هزار و 700دانش آموز مقطع ابتدایی دوره اول و دوره دوم ،10 هزار و 800نفر دانش آموز متوسطه دوره اول و دوره دوم؛ در کلاس درس حاضر شدند.

سیدظهیرالدین پورالحسینی خاطر نشان کرد: همزمان با نخستین روز بازگشایی مدارس؛ 1500 نوآموز پیش دبستانی سال تحصیلی جدید را در شهرستان گچساران آغاز کردند. 

رییس آموزش و پرورش گچساران گفت: بیش از دو هزار نفر از همکاران در بخش های آموزشی، پرورشی، بهداشت، تربیت بدنی و مشاوره در مقاطع ابتدایی دوره اول و دوم ، متوسطه اول و دوم ساماندهی شده اند. 

گفتنی است دانش آموزان پس از به صدا در آمدن زنگ مهر و مقاومت، عبور از زیر قرآن، ادای احترام به مقام والای رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس در فضایی سرشار از نشاط و معنویت برای رقم زدن آینده ای روشن و پر افتخار برای ایران اسلامی با یکدیگر هم پیمان شدند.

آینده سازان ایران اسلامی در طلیعه سومین روز از ماه مهر، در مدارس گرد هم آمدند و با عزم و اراده ای نستوه، ایمان، توکل و خودباوری برای عزت، اقتدار و اعتلای روز افزون و جاودانگی اسلام و ایران عزیز با یکدیگر عهد و پیمان بستند.



25هزار دانش آموز گچسارانی در کلاس درس حاضر شدند



تاریخ انتشار : 3 مهر 1395 18:06



» اخبار مرتبط:

  • زنگ شکوفه ها در مدارس شهرستان گچساران نواخته شد
  • کمبود 100معلم مقطع ابتدایی در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس آموزش و پرورش گچساران:2هزار و 500 دانش آموز کلاس اولی امسال در گچساران ...
  • رییس آموزش و پرورش گچساران:یکهزار و 250کلاس درس و بیش از 25 هزار دانش آموز، ...
  • 22درصد از مدارس متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد زیر 20 نفر دانش آموز دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler