مشروح اخبار


» نماینده مردم بندرعباس در بهارستان:ایجاد تشنج در بازار در شان بازاریان هرمزگان نیست



نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی های اخیر در بازارهای هرمزگان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، گفت:ایجاد تشنج در بازار در شان بازار و بازاریان استان نیست و اذهان عمومی را نسبت به بازاریان بدبین خواهد کرد.


نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی های اخیر در بازارهای هرمزگان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، گفت:ایجاد تشنج در بازار در شان بازار و بازاریان استان نیست و اذهان عمومی را نسبت به بازاریان بدبین خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، حسین هاشمی تختی در نشست هم اندیشی با بازاریان که در اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد، افزود: بازار مسلمین حرمت دارد و اگر بناست جمع آوری اجناس قاچاق از مغازه‌ها و خرده فروشان آغاز شود باید از بازارهای تهران، شیراز، کرمان و دیگر استان‌ها نیز جمع آوری شود.

وی افزود: تعرفه‌های بالا و عوارض گمرکی و به دنبال آن قوانین دست و پاگیر اداری انگیزه بسیاری از تجار را برای تجارتی سالم از بین برده است و باید قوانین طوری باشند که هم به تجار انگیزه دهد و هم جلوی پدیده قاجاق را بگیرد.

هاشمی تختی ادامه داد: جمع آوری دو طاقه پارچه از یک مغازه را نمی گویند مبارزه با قاچاق بکله متولیان امر باید مبارزه با قاچاق را از باندهای سازمان یافته آغاز کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به کشور ماست، افزود: یکی از ضربه هایی که دشمن با تمام قوا سعی دارد به کشور ما وارد سازد همین ضربه اقتصادی است که می توان با تولیدات داخلی با کیفیت و به حرکت درآوردن چرخ های صنعت، اقتصاد کشور را شکوفا کرد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی افزود: مبارزه با قاچاق حق است و باید اجرا شود اما نحوه اجرای آن باید اصولی و صحیح باشد نباید به مردم استرس وارد ساخت و یا حرمت بازار و بازاریان را زیرپا گذاشت بلکه باید قوانینی لحاظ شود که هم برای مردم و هم برای بازاریان به صرفه باشد.

+ایسنا



تاریخ انتشار : 4 مهر 1395 14:14



» اخبار مرتبط:

  • توسط سربازان گمنام صورت پذیرفت:شناسایی و انهدم باند قاچاق کالا بااظهار خلاف ...
  • اعتصاب عجیب بازاریان بهبهان! +عکس
  • بازار شیراز صبح فردا تعطیل است
  • استاندارهرمزگان:موافق درگیری باروستاییان نیستم
  • شهدا به خاک افتادند تا انقلاب به خاک نیفتد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام