مشروح اخبار


» فولاد یاسوج تیمی که قرار است برابر تراکتورسازی به میدان برود عجایبی شنیدنی دارد!



آنها قرار است امشب سفر اتوبوسی و طولانی خود را به سمت تبریز آغاز کنند؛ سفری که قبل از آغاز برایشان سوالاتی را به همراه داشت؛ سوالاتی چون در تبریز کجا بخوابیم؟ آنجا غذایمان را کجا بخوریم و از همه مهمتر چه بپوشیم؟


تیم فوتبال فولاد یاسوج تا قبل از قرعه کشی جام حذفی حتی در استان خودش تیم کاملا شناخته شده ای نبود.

 

 

 

 

ناشناخته بودن این تیم حتی مربیان تیم تراکتورسازی را بر آن داشت تا برای یافتن اطلاعاتی از این تیم که در هیچکدام از لیگ های سراسری حضور نداشت به صرافت بیفتند.

 

به گزارش راک نیوز ؛ نکته جالب درباره این تیم این است که مدیر آن را کسی هنوز نمی شناسد و در حال حاضر فردی به نام سید محمد موسوی هم مدیر است و هم سرمربی و هم مربی.

 

این فرد در یاسوج فروشگاه ورزشی دارد و با بازیکنانی که هیچکدام ریالی دریافت نکرده اند این تیم را اداره می کند.

 

آنها قرار است دیشب سفر اتوبوسی و طولانی خود را به سمت تبریز آغاز کردند؛ سفری که قبل از آغاز برایشان سوالاتی را به همراه داشت؛ سوالاتی چون در تبریز کجا بخوابیم؟ آنجا غذایمان را کجا بخوریم و از همه مهمتر چه بپوشیم؟

 

موسوی که برای یک ماجراجویی فوتبالی با تعدادی جوان ناشناخته راهی تبریز می شود به خبرنگار کاپ گفت: سالانه بیست میلیون تومان خرج این تیم می کنم و این بازیکنان پولی نمی گیرند؛ یعنی پولی نداریم که به آنها بدهیم.

 

وی اضافه کرد: خداراشکر با لطف مسئولان تراکتورسازی مشکل خوابگاه ما حل شد و فردا عصر به تبریز می رسیم و برای غذا هم قول هایی به ما داده اند.

 

این مربی در پاسخ به این پرسش که اگر در تبریز خوابگاه پیدا نمی شد در اتوبوس می خوابیدند گفت: نمی دانم چه می شد ولی به هر هرحال مردم خیر پیدا می شدند و اجازه نمی دادند ما شب را بدون سرپناه بمانیم.

 

وی درباره مشکل لباس های تیم گفت: ما یک لباس قرمز داریم که چون میزبان تراکتورسازی است باید رنگ دیگری بپوشیم؛ از طرف دیگر فقط یک دست لباس زرد داریم که مال تمرینات مان است و مجبوریم با همان لباس ها بازی کنیم. بودجه ای هم نداریم تا لباس جدید بخریم.

موسوی در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی تیم خود با پر ستاره ترین تیم ایران گفت: ما می رویم تا آبرومندانه بازی کنیم وگرنه خودمان هم می دانیم با صدرنشین لیگ برتر ایران بازی داریم و کسی هم انتظار ندارد ما برنده شویم.



تاریخ انتشار : 7 مهر 1395 13:04



» اخبار مرتبط:

  • فولاد یاسوج صدرنشین هفته دوم لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد+نتایج
  • «شهریار» بالاتراز«ژنرال»/ جام «فولاد»ی شد
  • 6 مدعی لیگ 5هفته پایانی با چه تیم‌هایی بازی دارند؟
  • پیروزی ارزشمند ملوان و داماش برابرسپاهان و ذوب آهن
  • کمیته انضباطی استقلال را نقره داغ کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler