مشروح اخبار


» سازمان تعزیرات حکومتی در استان بوشهر استخدام می کند+ تاریخ ثبت نام و جزئیات



سازمان تعزیرات حکومتی در استان بوشهر برای تکمیل کادر اداری خود از طریق آزمون استخدام می کند.جزئیات آزمون استخدامی این سازمان در قالب یک اطلاعیه روز ...


 

سازمان تعزیرات حکومتی در استان بوشهر برای تکمیل کادر اداری خود از طریق آزمون استخدام می کند.

به گزارش راک نیوز ازبوشهر ؛ جزئیات آزمون استخدامی این سازمان در قالب یک اطلاعیه روز شنبه ۱۰ مهرماه از طریق سامانه سازمان سنجش منتشر می شود.

علاقمندان می توانند از روی 11 مهرماه لغایت 17 مهرماه با مراجعه به این سامانه اقدام به نام نویسی کنند.

گفتنی است این آزمون در اواخر آبان ماه امسال برگزار می گردد.

شرایط اختصاصی سازمان تعزیرات حکومتی ذکر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام

۱ -حداقل سن داوطلبین ۲۵ سال و حداکثر سن آنان ۴۰ سال تمام تا تاریخ انتشار آگهی استخدام میباشد.

۲ -دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی که متقاضی شغل کارشناس حقوقی هستند، مدرک تحصیلی کارشناسی آنان باید در یکی از رشته های تحصیلی حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی باشد.

۳ -مرجع تشخیص و تعیین سطوح علمی تحصیالت حوزوی (به استثنای استان خراسان رضوی و روحانیون اهل سنت)، مدیریت حوزه علمیه قم میباشد.

تبصره (۱ -)مرجع تشخیص سطوح علمی روحانیون حوزه های علمیه استان خراسان رضوی، هیات امنای دانشگاه علوم اسلامی رضوی است.

تبصره (۲ -)مرجع تشخیص و تعیین سطوح علمی تحصیالت حوزوی روحانیون اهل سنت، دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران است.

۴ -متقاضیان شغل کارشناس حقوقی (۱ )پس از قبولی در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و طی دوره کارآموزی که مدت آن توسط سازمان تعیین خواهد شد در صورت کسب صلاحیتهای الزم، واجد شرایط انتصاب در پست رئیس شعبه خواهند بود.

۵ -با توجه به این که داوطلبان کارشناس حقوقی (۱ )پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی و همچنین کسب صلاحیتهای الزم واجد شرایط انتصاب در پست رئیس شعبه خواهند بود، لذا تعیین محل خدمت و مدت آن در شهرهای استان مورد پذیرش داوطلب، به عهده سازمان تعزیرات حکومتی بوده و داوطلب در هنگام ثبت نام صرفاً علاقه مندی خود را در یکی از شهر های استان انتخابی اعلام می نماید. بدیهی است با توجه به این که انتخاب محل خدمت در شهرهای استان مورد پذیرش، توسط سازمان ضروری و الزامی است، بنابر این در صورت عدم تمایل داوطلب به انجام خدمت در محل تعیین شده توسط سازمان، داوطلب از ادامه فرایند استخدام خذف و از نفرات بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

تبصره: داوطلبان قبل از جذب در شغل مذکور باید به صورت مکتوب در دفاتر اسناد رسمی تعهد خدمت ارائه نمایند.

۶ -متقاضیان شغل کارشناس امور مالی باید مقطع تحصیلی کارشناسی آنان در یکی از رشته های تحصیلی حسابداری، مدیریت مالی، حسابرسی و امور مالی باشد.

۷ -داشتن حداقل معدل ۱۶ در مقطع کارشناسی و ۱۵ در مقطع کارشناسی ارشد برای فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی (به استثناء دانشگاههای علمی کاربردی و پیام نور) و حداقل معدل ۱۷ در مقطع کارشناسی و ۱۶ در مقطع کارشناسی ارشد برای فارغ التحصیلان سایر دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور

+سوک



تاریخ انتشار : 7 مهر 1395 13:47



» اخبار مرتبط:

  • استخدام در متروی شیراز +نحوه ثبت نام
  • استخدام بانک مهر اقتصاد سال ۹۳
  • استخدام شرکت ایران ارقام (سهامی عام)
  • ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد تا 17 تیر
  • استخدام شرکت بی بی حکیمه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام