مشروح اخبار


» کلنگ زنی جاده دهدشت به قلعه رئیسی از هفته آینده



رئیس شورای اداری چاروسا ابراز امیدواری کرد: کار این پروژه از هفته آینده که با حضور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و معاون عمرانی استاندار کلنگ این پروژه در شهر قلعه رئیسی به زمین زده می‌شود.


به گزارش خبرگزاری راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند؛ سیدرضا غلامی‌مقدم شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راه ارتباطی کنونی دهدشت به قلعه رئیسی و دیشموک دارای نقاط حادثه‌خیز زیادی است، اظهار داشت: یکی از شاخص‌های توسعه هر جامعه‌ای داشتن شبکه ارتباطی و راه‌های مناسب است، چرا که این مسئله می‌تواند در رشد و پیشرفت عرصه‌های مختلف نقش به‌سزایی داشته باشد.

رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد: محور ارتباطی شهر دیشموک و قلعه‌رئیسی به دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان‌ دارای پیچ‌های تند، آسفالت نامناسب و چاله‌های فراوانی است و بیشتر مسیر این جاده فاقد شانه خاکی مناسب است که مشکلاتی را برای مردم شهر قلعه‌ر‌ئیسی و دیشموک که جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر ‌دارد به وجود آورده است.

وی افزود: با توجه به این که در طول سال علاوه بر عبور و مرور مردم قلعه رئیسی و دیشموک که برای پیگیری کارهای خود به دهدشت رفت و آمد دارند، به دلیل جاذبه‌های گردشگری این مناطق، در ایام نوروز مسافران زیادی این محور را برای عبور خود انتخاب می‌کنند.

غلامی‌مقدم خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی و پیگیری‌های انجام شده بالاخره تلاش‌ها جواب داد و مشکل این جاده در حال حل شدن است.

این مسئول تصریح کرد: با حضور کارشناسان راه و شهرسازی استان کار نقشه‌کشی محور دهدشت به قلعه رئیسی و دیشموک از هفته گذشته آغاز شد.

رئیس شورای اداری چاروسا ابراز امیدواری کرد: کار این پروژه از هفته آینده که با حضور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و معاون عمرانی استاندار کلنگ این پروژه در شهر قلعه رئیسی به زمین زده می‌شود.

غلامی‌مقدم اعتبار اولیه این پروژه را یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و ابراز داشت: مردم بخش چاروسا با اعلام این خبر خوشحالی وصف‌ناپذیری را داشتند که امیدواریم مسئولان نسبت به پایان رساندن این پروژه کوتاهی نکنند.

وی تاکید کرد: این راه فرعی به راه اصلی تبدیل خواهد شد و علاوه بر حذف نقاط حادثه‌خیز، کاهش تصادفات و زمان تردد را نیز در پی خواهد داشت.

رئیس شورای اداری چاروسا با بیان اینکه آغاز بکار و کلنگ زنی این پروژه از هفته آینده با حضور بزرگواری نماینده چهارگانه استان و مدیرکل راه و شهرسازی انجام خواهد شد تصریح کرد: امیدواریم با توجه به قولهای که از سوی مسئولین راه و شهر سازی داده شد تا دو ماه آینده سه کیلومتر این مسیر به پایان برسد.



تاریخ انتشار : 30 فروردین 1393 15:44



» اخبار مرتبط:

  • ضعف راه و شهرسازی در ساخت ورودی قلعه رئیسی/ قول دو ماهه مسئولان برای ساخت و ...
  • انتقاد شدید بخشدار چاروسا از وضعیت جاده ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی
  • تعطیلی جاده برفکوه چاروسا ‌بازی با احساسات مردم است
  • گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
  • بخشدارچاروسا: مدیرکل ورزش، مشکل ورزشگاه قلعه رئیسی را حل کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام