مشروح اخبار


» متخلفان واحدهای صنفی گچساران 250 میلیون ریال جریمه شدند



رییس مجمع امور صنفی شهرستان گچساران گفت: در طول 6ماه نخست سالجاری با انجام بازرسی از واحدهای مختلف صنفی ، متصدیان متخلف در شهرستان گچساران 252میلیون و 545 هزار ریال جریمه شدند.


متخلفان واحدهای صنفی گچساران 250 میلیون ریال جریمه شدند

رییس مجمع امور صنفی شهرستان گچساران گفت: در طول 6ماه نخست سالجاری با انجام بازرسی از واحدهای مختلف صنفی ، متصدیان متخلف در شهرستان گچساران 252میلیون و 545 هزار ریال جریمه شدند.

سیدناصر حسینی در گفتگو با راک نیوز با اشاره به اینکه در این مدت 5 هزار و 500 بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان صورت گرفته است ، اضافه کرد: در شش ماهه امسال متخلفان در مجموع به میزان252میلیون و 545 هزار ریال از سوی اداره تعزیرات حکومتی جریمه شدند. 

وی تخلفات صورت گرفته در شش ماهه امسال را 250 مورد عنوان کرد و افزود: گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، کم فروشی و عدم صدور صورتحساب به ترتیب جزو بیشترین تخلفات متصدیان واحدهای صنفی در شهرستان گچساران است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت و کنترل قیمت کالاهای اساسی در گچساران، عنوان کرد: گزارش بازرسی های تیم های بازرسی کنترل و نظارت بر قیمت ها به طور روزانه به مجمع امور صنفی این شهرستان اعلام می شود. 

رییس مجمع امور صنفی شهرستان گچساران فعالیت بخش نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی گچساران را چشمگیر عنوان کرد و گفت: این مجمع در بخش بازرسی و نظارت ضمن عمل به قانون نظام صنفی ، به صورت همه روزه نسبت به بازدید از واحدهای صنفی شهرستان اقدام کرده و گزارش خود را در زمینه گرانفروشی ، نصب اتیکت قیمت ، صدور فاکتور و پروانه کسب ارائه کرده و اقدامات خود را از طریق اتحادیه ها و تعزیرات حکومتی پیگیری می کند. 

وی اظهار داشت: مجمع مشترک امور صنفی با ایجاد بازرسی های دائم توانسته است تعادل لازم را در بازار ایجاد کند. 

حسینی بیشترین بازرسی ها را از واحدهای صنفی نظیر خوار و بارفروشی ، قنادی ها ، مرغ فروشی ها و قصابی ها عنوان کرد . 

رییس اتاق اصناف گچساران با اشاره به انجام گشت مشترک با ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی ، استاندارد ، دخانیات و اتحادیه های صنفی ادامه داد : تمام بازرسی های مستقل و یا مشترک مجمع امور صنفی با سایر ادارات با هدف کنترل بر عرضه و خرید کالا و خدمات و همچنین با حمایت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور جلوگیری و مقابله با تخلفات احتمالی در سطح بازار شهرستان صورت می گیرد . 

حسینی تعداد گزارش های واصله مردمی را 326 مورد عنوان کرد و ادامه داد : تمامی این گزارش ها با دقت نظر ویژه توسط بازرسان مجمع امور صنفی شهرستان بررسی و ترتیب اثرهای لازم داده شد . 

وی یادآور شد : شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق تماس و یا به صورت حضوری مراتب را گزارش دهند .

رییس مجمع امور صنفی شهرستان گچساران همچنین گفت: تا کنون در این شهرستان برای تعداد چهار هزار و 500 واحد تجاری پروانه دائم فعالیت صادر شده است.



تاریخ انتشار : 12 مهر 1395 21:47



» اخبار مرتبط:

  • 324 فقره پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی گچساران مختومه شد
  • 3 هزار و 800 بازرسی از واحدهای صنفی گچساران انجام شد
  • رهایی گچساران از صنوف آلاینده/انتقال بیش از300 صنف آلاینده گچساران به خارج ...
  • برخورد با مراکز خرید و فروش و عرضه‌کننده اموال سرقتی در شهر یاسوج
  • 5 آژانس تلفنی متخلف در چرام تعطیل شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler