مشروح اخبار


» نخستین محموله صادراتی ازگمرک جهرم به بحرین صادرشد/صادر کنندگان محصول در جهرم از مراجعه به شیراز بی نیاز شدند



مدیر کل استاندارد استان فارس گفت: آزمایشگاه همکار استاندارد در زمینه صادرات محصول به ویژه خرما در جهرم راه اندازی شده و صادر کنندگان در این شهرستان برای انجام آزمایش های لازم و نمونه برداری، نیازی به مراجعه به شیراز ندارند.


مدیر کل استاندارد استان فارس گفت: آزمایشگاه همکار استاندارد در زمینه صادرات محصول به ویژه خرما در جهرم راه اندازی شده و صادر کنندگان در این شهرستان برای انجام آزمایش های لازم و نمونه برداری، نیازی به مراجعه به شیراز ندارند.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ مرتضی رهنما، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: این آزمایشگاه در چارچوب اجرای سیاست های دولت مبنی بر واگذاری امور به بخش خصوصی و برای آسان کردن امور صادرکنندگان توسط بخش خصوصی و با تایید اداره کل استاندارد فارس راه اندازی شده است.
وی افزود: زین پس صادرکنندگان شهر جهرم به ویژه صادرکنندگان خرما نیازی به مراجعه به شهر شیراز نخواهند داشت و در کمترین زمان ممکن، نمونه برداری ،انجام آزمون و صادرات در همین شهر انجام می شود.
رهنما ادامه داد: صادرکنندگان کالا از شهرستان های مجاور نیز که قصد صادرات کالا از جهرم به خارج از کشور را دارند می توانند از خدمات این آزمایشگاه استفاده کنند.
روز یازدهم مهرماه 95 هم گمرک شهرستان جهرم به صورت رسمی راه اندازی و در این روز نخستین محموله صادراتی از این شهرستان که شامل 6 تن خشکبار و 25 کیلوگرم زعفران در مجموع به ارزش 45 هزار دلار به کشور بحرین ارسال شد.
گمرک این شهرستان بهمن ماه سال 94 در یک ساختمان استیجاری افتتاح شد.
خداداد رحیمی مدیرکل گمرکات استان فارس در آیین افتتاح گمرک جهرم اظهار داشت: تولید سالانه یک هزاران تن خرما و بیش از یک میلیون تن مرکبات از جمله ظرفیت های جهرم در زمینه صادرات است.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 



تاریخ انتشار : 13 مهر 1395 23:21



» اخبار مرتبط:

  • حکم اعدام برای عامل ضرب و جرح زنان در شهرستان جهرم
  • مدیر کل گمرک شهید رجایی خبرداد:ازافزايش 11 درصدي صادرات تا14 بسته حمایتی بر ...
  • حادثه برای زئران حرم امام/دو تن از پاسداران در یک تصادف رانندگی کشته شدند
  • رییس جدید دانشکده پزشکی جهرم منصوب شد
  • انجام تشريفات گمرکي کالاهاي صادراتي هر استان در گمرک همان استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler