مشروح اخبار


» مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی دوگنبدان: بیش از یکهزار دستگاه تاکسی در دوگنبدان فعالیت می کند.



مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری دوگنبدان و حومه از فعالیت یکهزار و 199دستگاه تاکسی در سطح شهر گچساران خبر داد و گفت: این تاکسی ها در قالب آژانس، گردشی و مسیری در ناوگان تاکسیرانی دوگنبدان به فعالیت می‌پردازند.


مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی دوگنبدان: بیش از یکهزار دستگاه تاکسی در دوگنبدان فعالیت می کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری دوگنبدان و حومه از فعالیت یکهزار و 199دستگاه تاکسی در سطح شهر گچساران خبر داد و گفت: این تاکسی ها در قالب آژانس، گردشی و مسیری در ناوگان تاکسیرانی دوگنبدان به فعالیت می‌پردازند.

سیدنوید حسینی در گفت و گو با راک نیوز، با اشاره به اینکه از مجموع تاکسی های سطح شهر، یکهزار و 39دستگاه در قالب تاکسی های مسیری - گردشی و 160 دستگاه در قالب تاکسی بیسیم به مردم سرویس دهی می کنند. 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 20 مسیر مشخص برای تاکسی های گچساران وجود دارد که در این مسیرها، اقدام به حمل و جابه جایی مسافر می کنند. 

 وجود 150مسافربر شخصی در گچساران 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان در ادامه به وجود 150 دستگاه خودرو مسافربر شخصی در سطح شهر گچساران اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ سازی لازم در خصوص اینکه مردم از تاکسی برای حمل و نقل خود استفاده کنند، صورت گیرد. 

عمر مفید تاکسی در گچساران 10سال است 

وی در ادامه، به عمر مفید تاکسی در جهان، ایران و گچساران اشاره کرد و گفت: هم اکنون میانگین عمر مفید تاکسی در جهان پنج، در ایران 10 و در دوگنبدان نیز10سال است. 

حسینی گفت: یکی از سیاست‌های شورا و شهرداری دوگنبدان برای سال جاری تجهیز، توسعه و نوسازی ناوگان تاکسیرانی دوگنبدان است.

این مسؤول تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی دوگنبدان 270 دستگاه تاکسی فرسوده دارد که از ابتدای سال جاری تاکنون از این تعداد 140 دستگاه نوسازی شد به طوری‌که نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کاهش آلودگی هوا موثر است.

حسینی ادامه داد: خودروی پژو و سمند جایگزین خودروهای فرسوده در ناوگان تاکسیرانی دوگنبدان می‌شود و میزان وام برای نوسازی خودروها 20 میلیون تومان با اقساط 5 میلیون و 700 هزار ریال واگذار می‌شود.

حسینی گفت: هم اکنون تسهیلات به افراد متقاضی پرداخت می شود که مدل خودروی آن ها از 85 به بعد باشد. 

فعالیت 69 تاکسی تلفنی فاقد مجوز در گچساران

 مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی دوگنبدان همچنین از فعالیت 69 تاکسی تلفنی فاقد مجوز در گچساران خبر داد و گفت: تنها6 تاکسی تلفنی در گچساران دارای مجوز می باشند.

جابه جایی ماهانه یک میلیون نفر مسافر در ماه توسط تاکسی های دوگنبدان 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان در ادامه با اشاره به وضعیت جا به جایی مسافر در گچساران و اینکه هر تاکسی روزانه حدود 90 مسافر در گچساران جابه جا می کند، خاطرنشان کرد: به طور میانگین ماهانه بین 900هزار تا یک میلیون نفر مسافر توسط ناوگان تاکسی رانی دوگنبدان جابه جا می شود. 



تاریخ انتشار : 26 مهر 1395 17:02



» اخبار مرتبط:

  • بی‌رغبتی رانندگان دهدشت در نوسازی تاکسی‌های فرسوده
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج منصوب شد
  • افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در شهر دوگنبدان
  • شورای شهر مصوب کرد: افزایش کرایه اتوبوس و تاکسی در شیراز
  • کرایه تاکسی ۳۰ درصد گران شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler