مشروح اخبار


» افشاگری عضو شورای شهر یاسوج از یک خرید مشکوک!



وی با طرح این سوال که چه دلیلی دارد خرید این کارخانه‌ها بعد از چندین بار رد شدن مجدد با نامه شهرداری در شورا طرح می‌شود گفت: با شرایط پیش آمده احتمال موافقت شورا بسیار بالا بوده که در این صورت این رانت خواری با موفقیت به پایان می‌رسد.


به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛عضو شورای شهر یاسوج از طرح مجدد خرید کارخانه سنگ شکن و آسفالت دلی بجک برای ششمین بار در شورای شهر خبر داد و گفت: خرید این کارخانه به مبلغ ۴ میلیارد تومان هیچ توجیه اقتصادی برای شهرداری یاسوج ندارد.

 

سعید پایدار در گفت‌وگو با  تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در گذشته شهردار یاسوج در امه‌ای به شورای شهر خواستار موافقت با خرید کارخانه سنگ شکن و آسفالت واقع در دلی بجک شد که بعد از بررسی‌ها لازم این طرح رد شد.

 

وی عنوان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد کارخانه سنگ شکن و آسفالت دلی بجک متعلق به یکی از اعضای شورای شهر یاسوج است که این فرد در نشست شورا سوگند یاد کرد که این کارخانه را در گذشته به یکی از بستگانش فروخته و هیچ ربطی به وی ندارد.

 

این عضو شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه خرید این کارخانه سنگ‌شکن و آسفالت با قیمت 4 میلیارد تومان هیچ توجیه اقتصادی برای شهرداری ندارد افزود: شهرداری یاسوج با طی مراحل قانونی و گرفتن زمین از منابع طبیعی می‌تواند همین کارخانه را با قیمت بسیار مناسب‌تر و در حد یک میلیارد تومان احداث کند.

 

پایدار ابراز کرد: به طور حتم در صورتی کارخانه سنگ‌شکن و آسفالت دلی بجک یاسوج توجیه اقتصادی داشت حرفه‌ای‌های این طرح‌ها نمی‌گذاشتند به شهرداری برسد و سریع خریداری می‌کردند.

 

وی با طرح این سوال که چه دلیلی دارد خرید این کارخانه‌ها بعد از چندین بار رد شدن مجدد با نامه شهرداری در شورا طرح می‌شود گفت: با شرایط پیش آمده احتمال موافقت شورا بسیار بالا بوده که در این صورت این رانت خواری با موفقیت به پایان می‌رسد.

 

پایدار عنوان کرد: شورای شهر باید از حق و حقوق مردم دفاع کند و نگذارد ریالی از پول بیت‌المال بنا به بهانه‌های مختلف حیف و میل شود.



تاریخ انتشار : 3 آبان 1395 11:22



» اخبار مرتبط:

  • اظهارنظر رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج درمورد تغییر شهردار
  • انتقاد شدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شورا و شهردار یاسوج
  • خیابان‌های بهبهان دوباره آسفالت می‌شوند
  • توزیع 700 تن برنج و شکر در کهگیلویه و بویراحمد
  • از افشاگری تا استیضاح شهردار یاسوج / درجلسه شورای شهر چه گذشت!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام