مشروح اخبار


» پرداخت38 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید گچساران



مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: 38 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون، به متقاضیان در گچساران پرداخت شده است.


پرداخت38 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید گچساران

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: 38 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون، به متقاضیان در گچساران پرداخت شده است.

ارسلان حسن پور در بازید از کارگاه تولید زیورآلات با طلا و سنگ‌های مهره‌ای در گچساران افزود: این میزان تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی به بیش از 130 متقاضی پرداخت شد. 

وی بیان کرد: این تسهیلات زمینه اشتغال پایدار برای 200 تن را در گچساران فراهم کرده است. 

حسن پور مهمترین اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید را شناسایی طرح‌های موفق، افراد و روستاهای توانمند در زمینه اشتغالزایی پایدار و حمایت مالی از آنها اعلام کرد. 

وی اجرای طرح‌های مشارکتی، مشارکت روستاییان در طرح‌های اقتصادی با هدف ارتقای سطح درآمد آنها و اشتغالزایی را از دیگر برنامه‌های صندوق اعلام کرد و افزود: همچنین این صندوق از طرح‌های گردشگری و صنایع دستی حمایت می‌کند. 

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه زیورآلات با طلا و سنگ‌های مهره‌ای 70 میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد این صندوق به علاقه‌مندان این رشته در دوگنبدان پرداخت شد. 

حسن پور ابراز کرد: 30 میلیون ریال از این تسهیلات برای آموزش و توانمندسازی و تهیه ابزارآلات دوره تولید و 40 میلیون ریال نیز بابت خرید طلا در اختیار کارجویان قرار خواهد گرفت که تا پایان دوره تولید به عنوان سرمایه در گردش استفاده می‌شود. 



تاریخ انتشار : 15 آبان 1395 16:53



» اخبار مرتبط:

  • 80طرح اشتغالزای صندوق کارآفرینی امید در گچساران افتتاح شد+تصاویر
  • 25میلیارد ریال وام اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد ...
  • پرداخت 280 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراح ...
  • شهرستان گچساران سالانه 100 هزار تن محصول کشاورزی تولید می کند.
  • متقاضیان وام در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام