مشروح اخبار


» سرنوشت نامعلوم 26 پرواز دربندرعباس/تداوم گرد وغبار شدید وتعلیق پروازها



مشاور رسانه ای مدیرکل فرودگاه های هرمزگان و مدیر ترمینال فرودگاه بندرعباس گفت: پروازهای این فرودگاه بین المللی بر اثر شدت وزش باد ، هجوم ریزگردها و کاهش دید، مجدد به حالت تعلیق درآمد.

 


مشاور رسانه ای مدیرکل فرودگاه های هرمزگان و مدیر ترمینال فرودگاه بندرعباس گفت: پروازهای این فرودگاه بین المللی بر اثر شدت وزش باد ، هجوم ریزگردها و کاهش دید، مجدد به حالت تعلیق درآمد.

 

به گزارش راک نیوز از بندرعباس ؛حسین پاسلار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این امر پروازهای مسیرهای کیش ، ابوموسی و اصفهان را در انتظار بهبود شرایط جوی قرار داده است. وی ادامه داد: شرایط جوی نامناسب که از بامداد اول آذر هرمزگان را درگیر خود کرده است در همان روز موجب لغو پروازهای فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

مشاور رسانه ای مدیر کل فرودگاه های هرمزگان و مدیر ترمینال فرودگاه بندرعباس اضافه کرد: با توجه به وزش باد و هجوم ریزگردها در بندرعباس ، نشستن هواپیما ها در روز دوم آذر نیز با مشکل مواجه شد و پروازهای روز سوم آذر نیز با تاخیر انجام گرفت. پاسلار اشاره کرد: 44 پرواز فرودگاه بین المللی بندرعباس از روز اول آذر تا امروز بر اثر این شرایط جوی لغو شده و 32 پرواز نیز در روز چهارشنبه با تاخیر انجام شد. وی ابراز داشت: برای امروزپنجشنبه نیز انجام 26 پرواز برنامه ریزی شده بود که با توجه به شرایط جوی کنونی احتمال انجام شدن آنها بسیار ضعیف است.

مشاور رسانه ای مدیر کل فرودگاه های هرمزگان و مدیر ترمینال فرودگاه بندرعباس خاطر نشان کرد : این شرایط جوی نامناسب به غیر از تاخیر و ابطال پروازها باعث ایجاد خسارت به این فرودگاه شده که بخش های عملیاتی و غیر عملیاتی با تشکیل تیم های ویژه در حال پیگیری مسائل و رفع آنها هستند.

پاسلار اظهار داشت : مسافران با صبر و حوصله فرودگاه بین المللی بندرعباس را در امر ارائه خدمات یاری کرده و قبل از مراجعه حضوری برای اطلاع از شرایط پروازی با شماره‌های 199 و 07633611020 و 07633611030 تماس برقرار کنند. فرودگاه بین المللی بندرعباس در هفته 220 پرواز داخلی و خارجی در 18 مسیر پروازی دارد.

به گزارش راک نیوز ؛ طی روزهای گشته تعدادی از پروازهای داخلی به مقصد بندرعباس بعلت عدم امکان فرود هواپیما در فرودگاه این شهر درمیانه راه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز فرود آمده اند.



تاریخ انتشار : 4 آذر 1395 15:32



» اخبار مرتبط:

  • پرواز تبریز - بندرعباس اجبارا در شیراز نشست!
  • فرود اضطراری 2 پرواز در کیش
  • فرود اضطراری هواپیما در شیراز
  • شرایط بد جوی پرواز دوبی -بندرعباس را راهی شیراز کرد
  • فرود اضطراری یک هواپیما در بندرعباس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler