مشروح اخبار


» معاون پیشگیری دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:برخی از پایگاه‌های خبری در انتشار اخبار باید حریم‌ها را رعایت کنند



معاون پیشگیری دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از تشدید برخورد با رسانه‌های که با نشر کاذیب سعی در تشویش اذهان عمومی دارند خبر داد و گفت: رسانه‌ها در انتشار اخبار حریم‌ها را رعایت کنند.


معاون پیشگیری دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از تشدید برخورد با رسانه‌های که با نشر کاذیب سعی در تشویش اذهان عمومی دارند خبر داد و گفت: رسانه‌ها در انتشار اخبار حریم‌ها را رعایت کنند.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ الماس گشتاسبی در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به اینکه نشر اکاذیب باعث می‌شود  افرادی شاکی شده و حقوق خود را مطالبه کنند ضرورت دارد که یک تذکر جدی به پایگاه‌های خبری داده شود.

وی با اشاره به فعالیت برخی سایت‌های بدون مجوز عنوان کرد: مطابق مواد قانونی ٧ و ١٢ قانون مطبوعات این اختیار را داده‌اند پایگاه‌های خبری که پرونده‌ای تشکیل نداده و به صورت غیرمجاز فعالیت کنند با اعلام دادستانی استان بعد از تذکر با آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

گشتاسبی افزود: رسانه‌ها باید به سمت حفظ قانون و قانونمندی سوق داده شوند و باید آستانه تحمل خود را بالا برده و از جبهه گیری پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: 99 درصد اخباری که توسط پایگاه های خبری انتشار داده می شود اطلاعات مثبت دارند و در مواردی اندک شاهد تخلف هستیم هرچند که برخی از پایگاه‌های خبری در انتشار اخبار باید حریم‌ها را رعایت کنند.

معاون پیشگیری دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتشار بسیاری از اکاذیب در فضای مجازی است که تقریبا قابل کنترل و رسد نیستند که این هم یکی از معظلات است و باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود و برای جلوگیری از این تخلفات باید مواردی چون شناسایی، ابلاغ و تذکر، آموزش، بررسی و رصد کارها را در دستور کار قرار دهیم.

/تسنیم



تاریخ انتشار : 4 آذر 1395 21:21



» اخبار مرتبط:

  • برپایی نمایشگاه مطبوعات کهگیلیویه وبویراحمددر روز خبرنگار
  • رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:تذکر مکتوب به 2 کاندیدای انتخابا ...
  • دادستان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:تشویق رسانه‌هایی که به ایجاد فضای امن د ...
  • پایگاه های خبری بدون مجوز در کهگیلویه و بویراحمد مسدود می شوند
  • هشدار فیس‌بوکی بابک زنجانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler