مشروح اخبار


» انتصابات جدید درکهگیلویه وبویراحمد ؛تعیین ذی‌حساب برای 11 دستگاه‌ دراستان



مدیرکل اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از انتصابات جدید در امور ذ‌ی‌حسابی دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

طی احکام جداگانه‌ای از سوی معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور، ذی‌حسابان اداره‌کل امور ...


مدیرکل اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از انتصابات جدید در امور ذ‌ی‌حسابی دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 

به گزارش راک نیوز ازیاسوج ؛  ابراهیم کشاورز اظهار کرد: طی احکام جداگانه‌ای از سوی معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور، ذی‌حسابان اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی، استانداری، اداره‌کل امور مالیاتی، شرکت آب و فاضلاب روستایی، اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره‌کل زندان‌ها، اداره‌کل کار و رفاه اجتماعی، دادگستری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان منصوب شدند.

ابراهیم کشاورز افزود: با پیشنهاد اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان و طی احکام جداگانه از سوی سید رحمت‌اله اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور علیرضا صادقی به سمت ذی‌حساب اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی، سیدسعید موسوی شیرازی به سمت ذی‌حساب استانداری، غلامعلی اکبریان به سمت ذی‌حساب اداره‌کل امور مالیاتی، قدرت‌اله نوریان به سمت ذی‌حساب شرکت آب و فاضلاب روستایی، مسعود شرافت‌زاده به سمت ذی‌حساب اداره‌کل آموزش و پرورش، حمید مرادی به سمت ذی‌حساب اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، خداکرم دردانه به سمت ذی‌حساب اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجید دژمند به سمت ذی‌حساب دادگستری استان منصوب شدند.

وی اظهار داشت: همچنین انجام امور ذی‌حسابی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و امور ذی‌حسابی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شرکت آب و فاضلاب استان به ترتیب به آقایان علیرضا صادقی و داریوش حکیم نسب محول گردید تا در قالب شرح وظایف و تفویض اختیار صادره برابر ضوابط و مقررات به وظایف محوله و قانونی خود عمل نمایند.

 



تاریخ انتشار : 6 آذر 1395 01:28



» اخبار مرتبط:

  • بازدید معاون توسعه روستایی ریاست‌جمهوری از نمایشگاه توانمندی‌های زنان کهگیل ...
  • سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس معرفی شد
  • رئیس حراست اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
  • رئیس جدید تعاون روستایی گچساران منصوب شد
  • آغازتغییرات ورزشی درکهگیلویه وبویراحمد/3 انتصاب جدیددر اداره کل
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler