مشروح اخبار


» ازاعتراف عضو شورای شهر یاسوج به تخلف کارگران شهرداری تانبود اعتبار احداث کارخانه بازیافت



عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه بیان کرد: شهرداری یاسوج برای دفن درست زباله‌ها و احداث کارخانه بازیافت اقدام کرد، اما به دلیل عدم همکاری برخی دستگاه‌های دولتی و نبود اعتبار این کار بلاتکلیف مانده است.

اکبری‌تبار با تاکید بر اینکه احداث کارخانه بازیافت در یاسوج...


عضو شورای شهر یاسوج گفت: آتش زباله‌ها در خیابان‌های شهر یاسوج توسط کارگران تخلف است و شهردار یاسوج با متخلفین برخورد کند.

به گزارش راک نیوز از یاسوج، علی اکبری‌تبار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مشکل وضعیت پسماند در شهر یاسوج، اظهار کرد: شهر یاسوج با این وضعیت فعلی در آینده به دلیل نبود

زیرساخت‌های لازم با مشکل مواجه می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه بیان کرد: شهرداری یاسوج برای دفن درست زباله‌ها و احداث کارخانه بازیافت اقدام کرد، اما به دلیل عدم همکاری برخی دستگاه‌های دولتی و نبود اعتبار این کار بلاتکلیف مانده است.

اکبری‌تبار با تاکید بر اینکه احداث کارخانه بازیافت در یاسوج ضرورت دارد، اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد تولید زباله در این شهر به صورت روزانه و نبود کارخانه پسماند، زباله‌ها به شکل سنتی دفن می‌شود که این امر در آینده مشکلات زیست محیطی بوجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه همکاری دولت و استانداری کهگیلویه و بویراحمد با شهرداری یاسوج برای احداث این کارخانه لازم است، اظهار داشت: شورای شهر یاسوج آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه‌گذاران جهت احداث کارخانه بازیافت زباله را دارد.

عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: ساخت کارخانه بازیافت زباله در شهر یاسوج بیشتر مشکلات را برطرف خواهد کرد و شهرداری یاسوج به دلیل نداشتن اعتبارات کافی مقدور به این کار به تنهایی نیست.

اکبری‌تبار در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر آتش زدن زباله‌ها در جداول خیابان‌های شهر یاسوج، اظهار کرد: این کار توسط کارگران شهرداری یاسوج نوعی تخلف محسوب می‌شود و شهرداری یاسوج باید با متخلفین در این رابطه برخورد کند.



تاریخ انتشار : 9 آذر 1395 03:39



» اخبار مرتبط:

  • افشاگری عضو شورای شهر یاسوج از یک خرید مشکوک!
  • پیگیر قضیه اخراج کارگران خدماتی شهرداری هستم/تذکر لازم را به پیمانکار داده‌ ...
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج منصوب شد
  • بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، مکانی امن برای زباله‌گردها /باید برای رفع بحر ...
  • اقدامات غیر قانونی شهرداری یاسوج در جمعه بازار این شهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler