مشروح اخبار


» پیام تبریک استاندار کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت روز دانشجو



امروزه دانشجویان ،این منادیان حق و حقیقت و صاحبان فکر و اندیشه با پشتکار و اراده پولادین خود، حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی و فتح قلل رفیع باورها و اندیشه های ناب را در سر می پرورانند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.


به گزارش راک نیوز ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن شانزدهم آذر روز دانشجو را به پیشگامان عرصه علم و آگاهی تبریک گفت.

 

در پیام سید موسی خادمی آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شانزدهم آذرماه طلیعه ای از ایثار، عزت ، شکوه و نمادی ماندگار از روحیه استعمار ستیزی و آرمان خواهی دانشجویانی با بصیرت ، آگاه و دور اندیش است که همچون چراغی ، آگاهی و بیداری را در جامعه روشن نگه می دارند.

امروزه دانشجویان ،این منادیان حق و حقیقت و صاحبان فکر و اندیشه با پشتکار و اراده پولادین خود، حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی و فتح قلل رفیع باورها و اندیشه های ناب را در سر می پرورانند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

بی شک پیشرفت و تعالی غرور آفرین این مرز و بوم در سال‌های اخیر مدیون روحیه خودباوری، غرور ملی ،بنیه علمی و اتکا به دانش بومی دانشجویان متعهد و متخصصی است که با سلاح علم و ایمان و تکیه بر اراده ملی ،نوک قله های عزت و افتخار را نشانه رفته اند.

سالگرد پرافتخار شانزدهم آذر در حقیقت گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عزیز دانشجو و پاسداشت تلاشهای مجدانه و با اخلاص همه‌ی دانشجویان فهیم و فرهیخته این سرزمین کهن است که با برافراشتن پرچم عزت و افتخار ایران اسلامی و تسخیر خاکریزهای علم آموزی و رساندن کشور به اوج قله‌های خود کفایی و اقتدار گامی استوار در راستای توسعه همه جانبه ایران اسلامی بر می دارند.

اینجانب این روز بزرگ را به همه دانشجویان پرنشاط و بصیر سراسر ایران اسلامی و به ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه وبویراحمد و مراکز آموزش عالی تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم با تعامل، همدلی وهم افزایی در دولت عقلانیت و اعتدال تدبیر و امید در حرکت جهادی و رساندن جایگاه ایران به کشوری مقتدر و برتر در منطقه خاورمیانه و جهان بیش از پیش سربلند و سرافراز باشید.

 

سید موسی خادمی - استاندار



تاریخ انتشار : 16 آذر 1395 22:51



» اخبار مرتبط:

  • درپیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد آمده است :نیروی انتظامی نماد اقتدار و ج ...
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد:خبرنگاران در راه روشنگری و بیداری جامعه از هیچ ...
  • پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بهترین فوتبالیست زن ایران +متن ...
  • خواسته مشترک چهره های دانشجویی:استاندار از دکتر رمضانی حمایت کند
  • پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد به مناس ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler