مشروح اخبار


» مدیرکل گردشگری استان خبرداد:تور گردشگری یک روزه برای خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تور گردشگری یک روزه خبرنگاران این استان شنبه هفته آینده 20 آذر برگزار می شود.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تور گردشگری یک روزه خبرنگاران این استان شنبه هفته آینده 20 آذر برگزار می شود.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ محمود باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با  خبرنگاران بدون اشاره به تعداد شرکت کنندگان، اظهار داشت: خبرنگاران خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، مطبوعات و صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این تور گردشگری شرکت می‌کنند. 
وی گفت: علاوه بر خبرنگاران برخی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این تور گردشگری حضور می‌یابند. 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح‌های سرمایه گذاری حوزه گردشگری در شهرهای یاسوج و سی سخت و برخی مناطق شهرستان دنا در این تور مورد بازدید قرار می‌گیرد. 
باقری بیان کرد: قرار است خبرنگاران و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این تور برخی طرح‌های گردشگری شامل هتل چهار ستاره، پارک آبی و موزه جدید باستان شناسی شهر یاسوج، منطقه بندان، جاده در حال ساخت کوه گل و اقامتگاه بوم گردی شهر سی سخت، اردوگاه تفریحی روستای کریک شهرستان دنا و مجتمع گردشگری غار ده شیخ در شهر پاتاوه شهرستان دنا را مورد بازدید قرار دهند. 
کهگیلویه و بویراحمد با داشتن افزون بر 300 تفرجگاه طبیعی، حدود 2 هزار و 600 اثر تاریخی، بیش از 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای گردشگران است.
14 منطقه نمونه گردشگری، 11 روستای هدف گردشگری، 17 اردوگاه رفاهی و چهار کمپینگ اقامتی در کهگیلویه و بویراحمد پذیرای گردشگران در ایام مختلف سال به ویژه تعطیلات نوروز و فصل تابستان است. 
11 فضای اقامتی و پذیرایی با 207 اتاق و 698 تخت در کهگیلویه و بویراحمد به مسافران این استان خدمات رسانی می‌کند./ایرنا



تاریخ انتشار : 19 آذر 1395 10:42



» اخبار مرتبط:

  • شرایط لازم برای بازدید گردشگران از شهر سی‌سخت فراهم شده است
  • اسکان 366 هزار نفر گردشگر در اقامتگاه های کهگیلویه و بویراحمد
  • دسترسی به اطلاعات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با گوشی تلفن همراه
  • افتتاح 5 اردوگاه تفریحی و رفاهی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
  • نمایشگاه صنایع‌دستی استان‌های سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler