مشروح اخبار


» 5 میلیارد ریال برای تجهیز کانون های فرهنگی و هنری گچساران نیاز است



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز اولیه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان نیاز است.


5 میلیارد ریال برای تجهیز کانون های فرهنگی و هنری گچساران نیاز است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز اولیه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان نیاز است.

امیر حسین نوروزی در گفت و گو با راک نیوز اظهار داشت: 60 درصد مساجد گچساران معادل 53 باب به کانون های فرهنگی و هنری تجهیز شدند.

وی گفت: 88 باب مسجد در شهرستان گچساران وجود دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افزود: تمام این کانون ها به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری شامل رایانه، میز، صندلی، دوربین، سیستم صوتی، قفسه کتاب و کتاب تجهیز شده اند.

نوروزی تصریح کرد: اختصاص اعتبار برای اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی از حمایت های این اداره برای تقویت کانون های فرهنگی و هنری است.

وی ابراز کرد: یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی و 2 درصد نفت و گاز سال جاری به کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان اختصاص یافت.

نوروزی گفت: افزون بر سه هزار نفر عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان هستند.

وی افزود: هدف از تجهیز کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گچساران افزایش کارآیی این کانون ها در زمینه انجام فعالیت های مذهبی و قرآنی است.

نوروزی افزود: برگزاری دوره های آموزشی هنری و مذهبی، برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستان، برنامه های پژوهشی، طرح های قرآنی و برگزاری آیین های ملی و مذهبی از مهمترین برنامه هایی است که در طول سال به طور منظم در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان انجام می شود.



تاریخ انتشار : 22 آذر 1395 20:04



» اخبار مرتبط:

  • 80میلیارد ریال به طرح های فرهنگی گچساران اختصاص یافت
  • مجتمع فرهنگی و هنری گچساران تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
  • اعلام ویژه برنامه‌های ماه رمضان در اداره ارشاد گچساران
  • 790میلیون ریال به کانونهای مساجد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می یابد
  • کمبود تجهیزات سرمایشی استقبال را کم می‌کند/تمایل 3000دانش آموزگچسارانی به ا ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler