مشروح اخبار


» آتش سوزی کارخانه بسته بندی تیغ اصلاح صورت در شهرک صنعتی شیراز



ابوذر شاهدی فرمانده ارشد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز که در این حادثه حضور داشت در این باره گفت : کارخانه بسته بندی تیغ های اصلاح صورت به دلایل نامشخص که توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است آتش گرفته بود .تیم های اطفایی از ایستگاه 16 واقع در شهرک صنعتی به محل حادثه اعزام شدند که با توجه به گستردگی آن ،


اطفا آتش سوزی کارخانه بسته بندی تیغ اصلاح صورت در شهرک صنعتی توسط آتش نشانان شیراز بیش از دو ساعت به طول انجامید.*

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در ساعت 1:51 دقیقه بامداد امروز گزارش وقوع آتش سوزی یک کارخانه در شهرک صنعتی به مرکز فرماندهی 125 اعلام شد و به دنبال آن هشت ایستگاه آتش نشانی با توجه به گستردگی حریق به محل حادثه اعزام شدند.

 

آتش نشانان پس از رسیدن ، عملیات اطفا حریق را آغاز کردند و پس از 2:41 دقیقه تلاش ، آتش را مهار و اطفا کردند.

 

ابوذر شاهدی فرمانده ارشد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز که در این حادثه حضور داشت در این باره گفت : کارخانه بسته بندی تیغ های اصلاح صورت به دلایل نامشخص که توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است آتش گرفته بود .تیم های اطفایی از ایستگاه 16 واقع در شهرک صنعتی به محل حادثه اعزام شدند که با توجه به گستردگی آن ، ایستگاه های 18،17،14،3 ، 13،5 و 9 نیز به کمک آتش نشانان شهرک صنعتی شتافتند.

 

کارخانه مذکور یک سوله به مساحت حدود 500 متر بوده که ازدو جهت ، محل انبار کارتن و وسایل بسته بندی و محل انبار انواع تیغ دچار حریق شده بود. آتش نشانان بی درنگ قفل درب ورودی راباز کرده و با قطع جریان برق و گاز ساختمان، محل حادثه را ایمن کردند و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده اقدام به خاموش کردن حریق کردند.

 

اطفا حریق بوسیله فوم و از چند جهت توسط نیروهای عملیاتی انجام شد.   نیروهای عملیاتی در كمترین زمان شعله های آتش را تحت كنترل خود درآورده و از سرایت آن به اطراف و همچنین به بار آمدن خسارات سنگین تر، جلوگیری بعمل آوردند، سپس با استفاده از فن فشار مثبت تخلیه دود صورت گرفت.در پایان بعد از بررسی کارخانه های اطراف جهت اطمینان از سرایت نکردن حریق و پاک سازی، محل حادثه را ترک کرده و به عملیات پایان دادند.



تاریخ انتشار : 30 آذر 1395 20:05



» اخبار مرتبط:

  • آتش سوزی در پروژه مسکونی شهرک گلستان
  • از آتش سوزی در عینک فروشی تا حریق کارگاه قالی بافی درشیراز!
  • روشن بودن بخاری و انتقال گرما به مواد قابل اشتعال مغازه ای را درشیراز به آت ...
  • مهمترین حوادث شیراز:از به دام انداختن مار افعی و مار عروس در منازل مسکونی ت ...
  • آتش سوزی درکارخانه تولید نوشابه در شیراز 6000بطری نوشابه در آتش سوخت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام