مشروح اخبار


» انتقام گیری زن حسود از همسر همسر سابقش!



زنی برای انتقام گیری از شوهر سابقش با تهدید و ارسال پیامهای غیراخلاقی به نقشه شوم خود دست یافت.

رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که زن جواني به دادسراي شيراز رفت و از فردي که از او قصد انتقام جويي داشت، شکایت کرد.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ ماموران در تحقیق از زن جوان متوجه شدند که فردي پس از دسترسي به عكسهاي شخصي وي به قصد انتقامجویی و اخاذی اقدام به انتشار اين عكسها در فضاي مجازي و ارسال از طریق واتساپ برای خودش كرده است. با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای شيراز، ماموران پليس فتا تحقیقاتی را در این باره آغاز کردند. با احضار شاکی برای تحقیقات به مرکز پلیس، وی مدعي شد كه در اين رابطه به فردي مظنون نيست.

با شنیدن اين ادعا جستجوهای ویژه برای يافتن متهم ادامه پیدا کرد تا عاقبت ماموران پليس فتا سرنخ هايي به دست آورده و با رديابي‌هاي پليسي توانستند به ايميل ها و پیامهای ارسال شده در واتس‌اپ فرد خاطي دسترسي پيدا كنند، از اين رو تحقيقات خود را در اين رابطه متمركز كردند.

در ادامه بار ديگر از شاکی تحقيق شد. وي گفت: نمیدانم چه کسی اين كار را انجام داده است. من يكي از عكسهايم را که کاملا با فتوشاپ تغییر کرده و برایم ایمیل شده بود دیدم. مدتی قبل پي بردم كه نه تنها آن عكس بلكه عكس‌هاي ديگري از من در فيس بوك، وایبر و واتساپ منتشر شده و در زير عكس ها الفاظ ركيكي نوشته شده است. زماني كه عکس‌های خصوصی‌ام را ديدم شوكه شدم تا اینکه ایمیلی به دستم رسید که محتوای آن این بود: «اگر میخواهی عکسهایت در صفحه‌های دیگر منتشر نشود باید به خواسته‌های من توجه کنی!»

با انجام تحقيقات از شاکی ماموران سرنخي به دست نياوردند از اين رو بازپرس پرونده دستور رسیدگی به پرونده را داد و گشت‌های اینترنتی پلیس در فضای مجازی به ردیابی‌های تخصصی دست زدند و توانستند سرنخی از فردي به دست آورند که در پشت این نقشه‌ها قرار داشت.

تیم های اطلاعاتی با دستور بازپرس خروجی‌های رایانه‌ای را تحت نظر قرار دادند و توانستند محل دقیق این زن 40 ساله را در شیراز ردیابی کنند. وقتی پاتوق اینترنتی متهم فضای مجازی در تیررس پلیس فتا قرار گرفت مشخص شد این فرد در منزلش نقشه شوم خود را به مرحله اجرا گذاشته است.

تحقيقات بعدي سرنخ‌هاي ديگري را در اختيار ماموران قرار داد و مشخص شد كه این زن مدت‌ها قبل از همسرش جدا شده و پس از ازدواج وی، برای انتقام گیری دست به این کار زده است. با این سرنخ ماموران اين زن را دستگير كرده و به شعبه ويژه رسيدگي به جرائم اينترنتي آوردند. وي در بازجويي هاي اوليه منكر هرگونه بزهي شد اما در بازرسي از كامپيوتر نامبرده با به دست آوردن سرنخ هايي، به ناچار لب به اعتراف گشود و مدعي شد كه با انگيزه انتقام گیری دست به اين كار زده است.

وي ادامه داد: چند سال قبل از همسرم جدا شدم و پس از ازدواج مجدد وی به قصد انتقام گیری برای همسر او مزاحمت ایجاد کرده و با ارسال پیام های تهدیدآمیز فکر می‌کردم که زندگی او را تباه کرده‌ام.

این زن در تمامي مراحل تحقيقات به بزه ارتكابي اعتراف كرد و هدف از انجام اين كار را انتقام گیری بيان کرد. پرونده وي در دادسراي شيراز در حال رسيدگي است./خبرجنوب




تاریخ انتشار : 1 دی 1395 14:20



» اخبار مرتبط:

  • انتقام بی‌شرمانه 3 دانش آموز تجدیدی از معلمشان
  • حرکت غیراخلاقی دانپزشک قلابی با زن جوان دربندرعباس!
  • اعتراف قاتل:فرهاد مزاحم اعضای خانواده ام می شد، کشتم و جنازه اش راآتش زدم
  • انتقام از عمه با واتس آپ درکهگیلویه وبویراحمد!
  • اجیرکردن دو آدمکش برای قتل همسر معتاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler