مشروح اخبار


» رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد: تا جایی که بتوانم در خدمت دستگاه قضا هستم



رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت تدبیر و امید شرایط خوبی در زمینه ایجاد ثبات تورم و نرخ ارز در تجارت مهیا کرده است.


رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد: تا جایی که بتوانم در خدمت دستگاه قضا هستم

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت تدبیر و امید شرایط خوبی در زمینه ایجاد ثبات تورم و نرخ ارز در تجارت مهیا کرده است.

حسن نوروزی در آیین افتتاح ساختمان دادگستری گچساران که با حضور رئیس کل دادگستری استان و مسؤولان استانی، امام جمعه گچساران، فرماندار و روسای ادارات برگزار شد، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در سه سال و نیم از عمر این دولت می‌گذرد برای خود یک اصل و یک رویکرد را در یک فضای کاملا با آرامش و با ثبات در نظر گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دولت تدبیر و امید با تعامل و همکاری با سه قوه مجریه، قضایه و مقننه توانسته است عملکردی خوبی را در این چند سال ارائه بدهد.

وی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم نتایج خوبی در ایجاد ثبات تورم و نرخ ارز در تجارت مهیا کرده است و این با تعامل سازنده این سه قوه عملی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: عملکرد قوه قضاییه در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه عمرانی احداث ساختمان دادگستری در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات خوبی بوده است.

نوروزی ادامه داد: در چند روز اخیر در شهرستان یاسوج و امروز در دو شهرستان گچساران و دهدشت شاهد افتتاح دو ساختمان دیگر دادگستری در این استان هستیم.

این مسؤول عنوان کرد: به عنوان نماینده قانون تا جایی که بتوانم به مجموعه دادگستری در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک خواهم کرد.

نوروزی ابراز کرد: اگر در یک جامعه به مجموعه قوه قضاییه کمک شود، می‌توان امنیت را در آن جامعه، منطقه و کشور مشاهده کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در یک منطقه یا جامعه امنیت وجود نداشته باشد کار کردن در آن منطقه بسیار سخت می‌شود.

نوروزی ادامه داد: دستگاه قضایی یک شرایط لازم برای حفظ امنیت و نگهداری از پاسداشت حقوق مردم و حفاظت از اجرایی قانون و همچنین رسیدگی به حقوق مظلومان را باید داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده قانون تا جایی که امکان دارد در خدمت دستگاه قضا و دادگستری هستم.



تاریخ انتشار : 8 دی 1395 22:59



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح ساختمان جدید دادگستری گچساران با حضور رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بو ...
  • افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال 95
  • رئیس اسبق دانشگاه پیام نورممسنی مدیرکل پژوهش استان کهگیلویه وبویراحمدشد
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مدیرکل جدید بازرسی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام